hi, ja was al even online maar moest zoveel bijlezen subke, dat ik er nog niet toe aan toe was zelf iets te schrijven... Het gaat hier goed, heb geen test meer gedaan sinds gistermorgen, maar voel me moe, rommelingen in buik en er kwamen net toen ik in bad lag wat druppels melk uit mijn borst...??? Nou goed, ik wacht in spanning af, maar de test van gisteren was echt wel duidelijk. Yaraah: YESSSS wat fijn dat er nu duidelijkheid begint te komen!! En dan ook nog positief!!!!
ik ga er ook vandoor! Zoonlief heeft net zijn appel volledig in de zetel uitgesmeerd nadat hij hem eerst zorgvuldig voorgekauwd had! zal mij leren hem ff niet in de gaten te houden..
nu hier nog iemand die zich lichtelijk zorgen maakt, anderhalve week kotsmisselijk geweest smorgens en savonds en sinds 2 dagen helemaal niet meer
ik heb ze gewoon weggegeven ik hoef geen geld te verdienen aan beestjes ik heb alleen wel gezorgt dsat het geen slangvoer wordt
Hallo meiden hier ben ik weer. Met verassend nieuws! Mijn NOD was 2 april en ik had ondertussen al 4 keer negatief getest, was ook 9 april bij de huisarts en van haar mocht ik 16 april nog maar een keertje testen maar ze zei al dat de kans klein was en dat ik daarna op mijn ongi moest wachten. Omdat ik deze week langs wou gaan om te vragen of ik medicijnen mocht hebben om mijn ongesteldheid op te wekken heb ik vanochtend nog maar getest ( wist zeker dat het negatief zou zijn maar ging ervan uit dat de huisarts eerst nog een recente negatieve test wilde hebben voordat ik aan de medicijnen ging) Maarrrrr....... tot mijn verbazing was de uitslag niet negatief maar positief!!!!!! En dit allemaal op zondag ochtend om 7.15!!!! Kon het niet geloven en heb de uitslag ook aan mijn vriend laten zien... ook hij zag 2 strepen. Voor de zekerheid heb ik meteen nog een keer getest (en zelfs nog een 3e keer met CB) en zie hier het resultaat! Mijn vriend dacht echt dat ik gek geworden was omdat ik 3 keer ging testen .... hahahahaha kan het echt nog niet geloven....... zie hier de duidelijke uitslag van mijn testen:
hier ff berichtje van mij.. precies zelfde als jou... en dood moe zijn. stijve, vollere borsten geen pijn deze maand yeahhhh, en steken in baarmoeder. dat 5 dagen voor nod. en zoals gewoonlijk zal het deze maand wel een ongi worden nog steeds geen testen in huis
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KARIN!!! Dan heeft t wachten toch goed gewerkt. Wow, van harte gefeliciteerd!!!! Liefs, Duveldraakje
dank je wel meid .. geloof me zwanger zijn is niet altijd een pretje ik hoop ook snel dat het snel overgaat !
Heb echt geen idee..... was 5 maart voor het laatst ongesteld. Met een cyclus van 28 dagen had ik 19 maart mijn eisprong moeten hebben en 2 april ongesteld moeten worden. Op 16 april heb ik voor het laatst negatief getest ( voor de 4e keer ondertussen) en nu op 25 april ineens zo duidelijk positief. vind het erg lastig.... ben zo nieuwsgierig hoe ver ik al ben