kan ik me voorstellen... ik had vanaf 1 april al heel wat klachten maar wel alle testen negatief.... en nu heb ik alleen last van mijn rug (al een paar dagen, dacht dat ik eindelijk ongesteld ging worden)
hallo... zijn er zo aan het einde van de maand nog meiden die hun NOD nog in april verwachten? ik ga uit van mijn langste cyclus dus ik test op koninginendag als ik tenminste mijn NOD nog niet heb gehad........ want ben nu wat aan het typen en lezen op het forum en krijg ineens wat krampjes......... zit mijn NOD er dan toch aan te komen..... nog maar even weer afwachten............... wachten wachten wachten.........
@Karin Van harte gefeliciteerd!! @kubus Echt balen...Heel veel succes in de volgende ronde Dikke knuff
@hier FF heeft mijn eisprong weer verplaatst van CD 14 naar CD 20...snap er niks meer van, maar mijn temp gaat nou wel steeds hoger of blijft het zelfde, dus het zal dan wel zo zijn...dan word het weer een cyclus van ongeveer 34 dagen, tenzij ik eerder ongie word! We wachten rustig af...
Ben doodmoe... vandaag zo'n leuk feest gehad van me oma...heerlijk... alle familie om me heen! (de meeste wonen verweg en zie ik niet vaak) Ga zo naar me bedje toe... groetjes
Goeieavond schatten! Heeft iedereen een leuke dag gehad zo met dat heerlijk warme zonnetje? Nou wij wel hoor! Waren naar de camping geweest in de veluwe en hebben heerlijk gewandeld in de bossen (ik woon aan het Ijsselmeer dus nergens bossen hier!) en in het zonnetje gezeten, ben goed verkleurd! Kubus: ah nee he, stomme ongi Dikke knuffel voor jou meis! Yaraah: oe dat ziet er goed uit, dat testje van jou! Woensdag is ie vast nóg duidelijker! Ingef: mijn NOD is ook in mei maar ik klets altijd gewoon mee tot het eind van de maand en ga dan pas door naar de volgende maand. Lovepeet: vervelend hoor die misselijkheid! Hopelijk is die tijd snel voorbij! Gaat het stoppen met roken nog steeds goed? En je mannetje? Is die ook gestopt? Janis: wahh wat spannend een licht 2e streepje! Ik hoop echt voor je dat het eindelijk raak is!! Tante: oei nog steeds geen meisje geboren? Ik hoop dat het nu een beetje vlot gaat hoor want kan me voorstellen dat het zo helemaal niet leuk is!! Succes he! Karin: gefeliciteerd met je zwangerschap! Subke: hoe is ie? Ga je nog een keer testen ter bevestiging? Wauw, heb dit allemaal uit mn hoofd getypt, zonder nog een keer terug te lezen, knap he
Het lijkt er inderdaad op dat je je eitje op dag 20 hebt gehad....blech stom he zo'n lange cyclus.. Nou ja, als ie maar goed eindigt, dan is het goed!
Veel die hier kletsen zijn of zwanger of zitten eigenlijk al in mei maar kletsen hier nog mee... Op de NOD-lijst staan de meiden die hun NOD nog de komende dagen verwachten Succes en ik hoop dat de komende dagen een beetje snel voorbij gaan!
goedemorgen allemaal pfff nesteldrang op de goede morgen is te vermoeiend hahaha net me bed afgehaald kan het lekker luchten . Gisteren geen zon gezien alleen grauwe wolken dus ben benieuwd voor vandaag. Mannetje is begonnen met baby wasjes te doen alleen niet met neutral grrrrr dus ik weet zeker dat ik ze in me verlof weer fijn over ga doen haha
Oke dankje!! hoop ook dat de dagen snel om zijn, vanaf vandaag nog 4 nachten....... zal jullie op de hoorgte houden
HELP!!! Vanmorgen getempt en hij is gezakt met 0,2 graden.... Maarrrr....... ook getest! Bekijk bijlage 67688 Ik heb nog nooit zo'n duidelijke test vóór NOD gehad... en het is nog wel mijn eerste test! Meestal begint het met zo'n twijfeltest. Maar mijn temp baart me nu zorgen...