snap het wel hoor ik testte ook zondags terwijl woensdag mijn NOD was, maar toen was ie negatief, woensdag posi
Ik begin er telkens meer in de geloven, want hij was zaterdag al bij mij positief en zondag nog duidelijker en ik heb mijn NOD woensdag
Kan je een nog onduidelijkere foto maken hahaha? Maar goed, this is the best I can do with my camera. Bekijk bijlage 67721
Ik wist niet waneer mn nod zou zijn vanwege vmk januari en rare ongi februari dus ik teste eerst negatief 2 dgn later bij niet zichtbaar en 2 dagen later knallend ik was ook erg bang steeds nu nog steeds maar nu ik het gezien heb moet ik toch echt gaan genieten iedereen super veel succes!!!! Zen ik wacht op de foto hiihhi
Leyshena, ik ben ook zo zenuwachtig. Ben blij dat jij dat zegt. Ik kan gewoon niet meer ontspannen na mijn mk van 12 weken. Het is zo spannend of het nu wel goed gaat etc. Durf gewoon niet meer zo onbevangen blij te zijn...
@Zen..../ Duidelijk hoor!!! Proficiat!!! @hier... heb in 4 dagen maar een klein keuteltje kunnen poepen Dus net begonnen de krampen... 3 x gprobeerd, zonder veel te persen want dat durf ik niet. De 4e keer EINDELIJK hupsakee.... plons! Poehpoeh.... dat lucht op
Oeh Zen hij is echt positief hoor. Hopelijk loot t deze keer helemaal goed en kan je op de roze wolk kruipen. Liefs, Duveldraakje
ja snap ik meid maar je weet dus helemaal niet hoe lang je eigenlijk zw bent ? Vanwege die onregelmatige cyclus? Ik vind het wel een knaltest hoor hiihih
@Leyshena, Nou jawel hoor, want ik ben hiervoor gewoon ongesteld geweest na 28 dagen en mijn cyclus was voor de mk ook altijd 28 dgn. Dus ga er vanuit dat ik dan vandaag 4 weken ben.. @Petatje, Duveldraakje: ook bedankt voor het meekijken. Wat kan je toch onzeker worden als je iets graag wil!
Hallo! Mede beoordelaar hiero. JA IK zie een ENORM kruis staan! U bent echt ZWANGER!!! *vreugde sprongetje voor ZEN!* Probeer als je blieft bij tijd en wijlen toch te genieten meid. Je moet proberen niet in het verleden te blijven hangen. Hoe moeilijk het ook is. *knuffel!*