g'morgen dames.. heb opnieuw getest met de kv2voor5, maar 't streepje is zelfs iets lichter als gisteren.. nu ben ik wel ongerust.. maar had gisteren ook bijna niks gedronken overdag en gisterenavond best veel.. en heb ook alleen een beetje van m'n eerste urine opgevangen en daarmee getest.. missch is die niet geconcentreerd genoeg? ik weet 't ook niet hoor..
maark ga ook weer nog ff wat doen hier en weg op fietsie werken en na ome dokter.. fijne dag allemaal
Hey meiden subke ff afwachten dan en zaterdag weer testen? @hier vriendschap met de wc pot gesloten pffffff
Hahahahaha dat is fijn als je zwanger bent, maar goed dat je niet langer zwanger bent dat had je anders noooooit volgehouden!
Goeie morgen! @Subke: Misschien moet je morgen even een testje doen. @Lovepeet: Heel veel plezier en suc-6 bij de VK! @Goofy: Heb je nog een testje gedaan? @Yaraah: En nog getest of wacht je nog even? Liefs, Duveldraakje
He vreselijk he, dat had ik ook hoor, maar toen ik keek toen ze opgedroogd waren, zag ik dat die iets lichter LEEK, ook helemaal wat lichter van kleur was, de hele strip, dus. Je tempt deze ronde niet he??? Anders had je daar ook wat aan kunnen zien. Ik temp nog even door totdat ik me zeker voel, en elke keer nu 37,0 dus dat is fijn als bevestiging. Hoop dat je zaterdag een dikke pos. test in handen hebt. En anders bloed laten testen.
@Lovepeet, krijg je ook een echo??? @Duveldraakje, yep zie mijn album......ik geloof dat ik het me ga realiseren!!! (namelijk ook een hele rare droom weer gehad....) Ging gisteren trouwens op mijn buik in bed liggen en zei tegen manlief, ohhhh ga er nog maar ff van genieten dat ik nog op mijn buik kan liggen
Wow meid das echt een duidelijke test, ga je nog wel de bloedtest doen bij de HA voor de zekerheid? Liefs, Duveldraakje
Zomaar succes bij de dokter! Subke vlokjes geen zorgen over maken hoorJ en meer afscheiding ook nietJ Yaraaah *hypert de bank af* dat is echt wel een streepje!!!!!en volgens mij kan het wel met de plaats waar ie staat goor, dat is niet altijd gelijk(zie mijn album) en heb m vakar zover naar links gezien.. Ilse spannend! ga je tot NOD wachten met testen? Lovepeet succes bij de vk! Charmed neeeee misselijkheid charmed, wegwezen! Goofy ben zo blij voor je Hier vindt mannetje voetbal ook niks Ik zit trouwens in oktoberJ, weet niet meer wie dat zei over december Deel 3 alweer .t gaat hard! Goeiemorgen trouwens! Wij zijn gister bij de vk geweest hartje gehoord! Heerlijk om dat te horen! En t was hard gegroeid!al 1 vinger onder mijn navel!!!! Alle rozen..gefeliciteerd en alle nog niet of onzeker rozen, ff vangen! HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
Paloe wat fijn dat je t hartje gehoord heb! Hier vanmiddag naar de verloskundige maar denk dat t nog te vroeg is om t hartje te horen.
@Lovepeet: Ik zou t wel even melden bij de VK. @Charmed: Ik denk dat je verbaasd zal zijn, vanaf 6 weken kunnen ze het hartje al horen! Liefs, Duveldraakje
nee vaak laten ze het dan nog niet horen nee...deden ze bij mij bij 9 weken ook niet...als je een echo krijgt kunnen ze t wel zien
@subke hoeft nog niet duidelijker te zijn ik teste op een vrijdag en zaterdag waren ze ongeveer even licht zeg maar en maandag gewoon duidelijk.. @lovepeet ik heb ook veel oud bruin verlies gehad soms iets rood als je je ongerust maakt gewoon tegen de verloskundige zeggen. Heel veel succes straks!! Yaraaaaaaaaaaah??? Ben jij er ook met een mooie test?
o dat steld me wel iets geruster.. dank kje wel ik moet er pas om half 11 zijn ofzo en het is 2 minuten lopen
Lovepeet ja meestal alsje wat ongerust bent of bloed verloren hebt maken ze wel een echo ..bij mij tenminste mij werd gisteren zelf nog gevraagd of ik NOG bloed verloren had ... Kreeg gisteren weer een echo en foto en 12 mei weer voor een mooier beeld en mooie foto. Ik denk dat ze jou ook zullen vragen of je bloed verloren hebt. Je hebt vandaag een intake toch? Als je een echo krijgt kunnen ze al iets zien mijn verloskundige zei gisteren dat met 6 weken en 5 dagen het hartje langzaaaam begint met kloppen.. O zo spannend voorje!!!! Ik zal je iets zeggen ik schrok me 3 weken terrug rot! Ik werd wakker helee onderbroek bruin (sorry) was echt bang maar die ochtend moest ik ook naar de verloskundige voor het eerst en kreeg een echo ook alles was goed...nu maak ik me niet zo druk meer aleen als je bloed hebt en kramp dan wel ff aan de bel trekken. Houd je bruinverlies aan?