kga weer. krijgen zo visite en dan nog met de honden ook weg. morgen lekker druk poetsen beunen (knippen) uit eten bij ouders. dus amper tijd om hier te gluren alleen maar goed. dus tot gauw. kusssssss
Hey meiden Yaraah: Spannend hoor! Maar volgens mij ga jij morgen gewoon een mooie test zien! Lovepeet fijn dat je een middeltje tegen de misselijkheid hebt hopelijk gaat t dan wat beter. Zomaar Ik ben heel hard voor je aan het duimen!!!!!!! @hier Vandaag eindelijk weer een beetje goede dag gehad. Misselijkheid was er alleen vanochtend echt dus vanmiddag van alles kunnen doen heerlijk! Heb zelfs eten gekookt en het een beetje kunnen eten (geen vlees hoor daar moet ik echt niet aan denken) Voel me nu voornamelijk wat weeiig dus pas nog wel een beetje op met alles. Ik ben er de laatste dagen niet heel veel want mijn laptop is gecrasht dus moet nu steeds naar boven naar de compu vandaar!
Hoi iedereen , Hoe is het vandaag?? Is er nog leuk nieuws in de aanbieding?? Tante mars al mama geworden?? Grrrr de kinderen liggen me weer goed te testen :x Goh ging met een bang hartje staan op de weegschaal omdat ik van 111kg net voor de zwangerschap naar 97,5 kg was gegaan. Nu bij de gynecoloog zaterdag 106 kg en vanavond woog ik 106 kg dwz dat ik zeker op nog geen 3 dagen 1,5 kg ben afgevallen dankzij mijn verhoogde medicatie Ben zo blij dat het aanslaat ,merk ook dat ik mijn vingers ,benen terug begin te krijgen idem gezicht is niet meer zo opgezwollen 8) Had gisteren aanvaring met man ivm.opvoeding kinderen. Hij berispt de kids niet graag met gevolgd dat ik al 2 dagen non-stop bezig was (zo stout ondanks uitjes ed.)en gisteren met me niet goed voelen was het de druppel. Hij doet dat niet graag zegt hij ,mja denk je ik?? Ben ik de boeman en hij de goede vriend ,zo niet hoor! Erna was hij poeslief ,massageke hier en daar ,vanmorgen mogen uitslapen en hij gaat seffes om frietjes (omkoperij) Maar dat maakt me nu eens niet uit
WAUW!!!!!! GEFELICITEERD MEID! ik was nog in nod april ronde 2!!! ongelooflijk aan het vragen naar je.. en nu... ZIE IK DIT!!!! Kop op, heb er vertrouwen in!!!! ik voel dat het goed zit
pff dames ik zit een beetje met een dilemma..! ik moet ook nog voor een termijn echo.. maken.. maar ik heb een hekel aan inwendige echo!!.. vanaf wanneer kan je het zien uitwendig dus ! __________________
ja idd meestal als de maand op zijn einde loopt, zijn er al een heel pak dames of door naar de volgende ronde of bij het zwanger zijn topic
@hier Pijn in mijn onderrug en af en toe zere (.)(.) Vanmiddag waren ze wat gevoelig, nou niet zo heel erg meer...nu alleen de linker een beetje...heel vaag En ik ga er weer vandoor...ga zo maar op bed, want ben moe Tot morgen allemaal en welterusten
he dames ik moet het hier even kwijt een goeie kennis van mij heeft 4 mooie gezonde kindjes.. ! en ze wilde er neit meer ze vonden het genoeg een jaar geleden is de laatste geboren mooi poppetje paar dagen geleden kreeg ze buikpijn !, en krampen .! en wist niet wat het was naar de dokter gegaan en zei tegen haar dat haar 5e naar buiten wilde.. ze zijn geschrokkken maar erg blij!!!.. ik denk vertel het even ik kreeg het ook net te horen