Nod April Deel 3!!!!!!

Discussie in 'NOD forum' gestart door zomaar1986, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Mooie banners hebben jullie trouwens uitgezocht! Heel schattig dat muisje Cyntje!

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen Heitje, hoest met jou?

3. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Dank je Heitje!!

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    reactie van subke

Ja, dat begint.. ben al best misselijk geweest, maar niet elke dag..
    Vermoeidheid valt ook nog mee..
    En ’n rothumeur!! ;)
    ’t mannetje was deze morgen al aan ’t klagen tegen zoonlief over de mama :D

5. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hahaha dus subke is de boel aan t terroriseren thuis hihihi. Ik hoop voor dr dat de misselijkheid haar iets bespaard blijft.

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier alles ok!
    Ben lekker druk bezig met van alles en zo gaan de dagen ook snel! T is nu al bijna donderdag, dan eerste gesprek met de gyn!

Wat denken jullie? Ik zit donderdag vlak voor mn ei...zullen ze gelijk al een onderzoekje doen bij een eerste gesprek?

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Och...nou geef haar maar een dikke knuffel van mij!!!

Hoe is t met jou Rimar?

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ik weet het echt niet Heitje

Ik ben ervandoor, moet gaan werken

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee wie weet kunnen ze wel een folikelmeting gaan doen om te zien hoever je eitje gegroeid is, op springen staat, etc. etc.

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Met mij is het goed, wel regelmatig moe, maar dat hoort erbij.
    Ben tegenwoordig een gigantische muts, heb mezelf gisteravond moeten dwingen een halve aardappel op te eten met verse spinazie en een gekookt eitje, daarna een klein stuk gehaktbal die me gelijk ging tegenstaan, vroeg al aan manlief van wat voor gehakt is dit?? Gekruid rundergehakt, nou bleeeeeeeeeeeeeehhh, maar zo reageer ik tegenwoordig alleen al op het moeten eten van gekookte aardappels, heb ze liever gebakken of gefrituurd, of rijst/pasta, krijgen vanavond nasi, scheelt wel dat manlief nachtdienst heeft, is het eten klaar als ik thuiskomt, hihi.

En hoe is het met jou, al een beetje zenuwachtig voor donderdag? Hoe laat moet je eigenlijks?

En de knuffel geef ik door hoor aan subke:D

11. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Ja Heitje, ik denk dat ze wel even kijkt. Ben veel bij de gyn geweest na mk, en ze zetten er zo een echoapparaat op, bij mij ook bij iedere controle. Toen uiteindelijk de baarmoeder er weer ok uit zag zat ik ook net voor eisprong, en toen legde ze uit wanneer zij dacht dat mijn meest vruchtbare dag was. Die maand was het nog niet raak, maar nu dus wel. Ik zou het gewoon vragen, het is echt een minuut werk voor ze.

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Zijt maar zeker!! Hij moet maar niet zo op m’n zenuwen werken!!
    Hij begon deze morgen al met ‘wel ’n beetje op je eten letten hè, normaal kom je maar 7kg bij tijdens ’n zwangerschap’
    (en dat omdat ik ’n beetje chips had gegeten deze nacht toen ik niet kon slapen)
    Nou, je had me daar bezig moeten horen, hurricane subke :D

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh dus het eten gaat wat lastiger, hihi kan het me wel voorstellen met gekookte aardappels...die zijn ook niet echt lekker he... ja en je smaak kan dus behoorlijk veranderen..je kindje heeft andere behoeftes :p

Ja ik voel wel wat spanning voor donderdag al..maar meer omdat ik er zin in heb, niet dat het me tegenstaat... en hoop echt dat de gyn gelijk even gaat kijken hoe het er bij mij uitziet van binnen!
    We zijn om 7 uur 's avonds aan de beurt, hoefde mannetje geen vrij te nemen van zn werk!

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    :D geef haar maar ‘n dikke knuf terug
    Hoe is ’t met haar?

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Whahahaha 7kg? Volgens mij kan je dat verdubbelen, dat is normaal!
    Hij zal het vast goed bedoelen :p

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zie vorige reacties ;)

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Maar daarentegen vind ik kaaschips enzo wel uitermate lekker, dat is toch helemaal niet goed, hmmmm

En als ze dat kunnen doen is het helemaal goed, om 7 uur 's avonds, ik mag 's middags naar de vk, hoop ons kleintjes hartje weer volop te horen kloppen. Het blijft weer een spannend moment hoor, de vorige keer had ik eerst 's ochtends een echo en had het hartje zien kloppen en smiddags luisteren, maar dat is nu zo'n 4 weken geleden.

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ah, das toch ook weer goed nieuws, nou dan blijf ik voor je duimen hoor!!! J
    En hopen J

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja natuurlijk is het spannend!!
    Heb je nog niks gevoeld in je buik? Dat gaat ook bijna komen he, dat je hem/haar voelt trappen!! Lijkt me heel bijzonder!

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Jazeker is dat heel erg spannend afwachten geblazen, heb bij mijn weten hem/haar nog niet gevoeld nee, en dat lijkt mij ook heel een speciaal gevoel hoor. Helemaal omdat ik het in eerste instantie alleen zal vernemen en manlief het pas later kan gaan voelen. En het is heel apart, het blijft ook nog heel apart en onwerkelijk dit allemaal hoor, soms kan ik er gewoon echt niet meer bij dat ik echt hartstikke zwanger ben, heel raar vind ik dat.

Deel Deze Pagina