he meis.. ik had het voor dat ik ging douche wel erg bruinverlies en nu zo ver ik weet niet meer.. maar ik maak me wel zorgen .. ja ik heb vandaag mijn intake bij de verloskundige.. gelukkig, i zal aan hun vragen hoe en wat .. voel me zo onzeker nu
Echo heb ik al gehad en t hartje was al te zien dus maak me ook niet zo druk en aangezien de misselijkheid iedere dag toeneemt ga ik ervan uit dat dat eengoed teken is heb ook verder geen bruin of rood verlies gehad dus dat hartje kont over een paar weken wel!
ja ik had dat dus ook snachts dat bruinverlies en toen ik ging douchen voordat ik naaar de verloskundige moest ook daarna niet meer maar bruin is niet erg is allemaal oud! je bent natuurlijk erg onzeker dus ik zou zoieso een echo vragen!
ja ik ga zeker een echo vragen helaas ben ik pas 5 weken en 6 dagen en zal denk ik het hartje niet te horen zijn ..
Goedemorgen allemaal, ik hoef dus niet meer voor subke te posten, ze heeft het zelf al gedaan vanmorgen. ricmar balen van je ongi meid.
lovepeet ik heb het hartje ook nog niet gehoord aleen gezien dmv een inwendige echo.. en het ging me tekeer zeg hihihi laatje ff weten hoe het is gegaan ik duim voorje dat je een echo mag!! nog 1 uurtje!
Lovepeet, ik heb bij mijn eerste ook een week lang bruinverlies gehad zo rond de 8e week. Werd er helemaal gek van, je wordt zo onzeker en weet niet wat er aan de hand is en of alles wel in orde is. Ze vroegen bij mij ook of ik sex had gehad vlak ervoor, want daarvan kun je ook een beetje gaan bloeden. Het was te veen voor innestelingsbloed. Ik ben op een gegeven moment naar de gyn gestapt (was daar toch al onder behandeling) en ben net zo lang blijven zitten tot ze een inwendige echo deden. Alles was in orde. Ze zijn er nooit achter gekomen waardoor ik zo lang gebloed heb, maar het schijnt nog wel eens voor te komen dat bij de voorbereiding en de aanleg van de placenta een aantal vaten knappen en dat een beetje gaat bloeden. En toen moest ik 's middags gezellig naar een bruiloft van mijn zwager en schoonzus mooi weer spelen pfffff Succes straks, en laat je anders doorsturen voor een inwendige echo, kunnen ze in ieder geval zien of het hartje klopt.
lovepeet is idd waar wat juul75 zegt heb het ook 3 keer na de sex gehad..baarmoedermond word gevoelliger vaatjes kunnen sneller springen. en inwendige echo alst goed is kunnen ze idd met 5 weken en 6 dagen het hartje zien kloppen ,dan zou het volgens mijn verloskundige langzaam beginnen met kloppen.
Ligt misschien ook aan het apperatuur. Hier in het ziekehuis is het beeld beduidend minder dan in Geertgen. Ik zou nog niet teveel hopen dat je het hartje al kan zien met 5.6 weken... kan het alleen maar meevallen, toch?
he dames bedankt voor jullie info .. ik ga mij even klaarmaken .. optutten enzo.. schoentjes aan en noem het maar op .. en dan ga ik zo !!
Goodmeuuurning!! April deel 3???? En waar is deel 2 dan? Hihi hebben we die overgeslagen? Zag een testje van yaraah voorbijkomen maar kan er niks op zien omdat de zon hier recht in mn gezicht schijnt en ik dus bijna niks zie Hoe is het verder hier? Veel zwangeren die meekletsen zie ik!!
Ja wij zwangeren doen ons uiterste best jullie niet zwangeren te helpen dmv strooien van hcg enzo in de hoop dat jullie ons heel erg snel mogen gaan volgen
Zeker! Een zetje in de goeie richting kan nooit geen kwaad Hoe gaat ie Rimar? Is de vermoeidheid een beetje te doen nog??
cyntje idd is waar wat je zei maar hoop voor lovepeet dat ze snel een echo krijgt en van die onzekerheid af is.. lovepeet tot strakkies dan! meaan nog niks van sub gehoord !jammer zeg rimar de weken vliegen voorbij bij jou zeg hihih lees datje erg moe bent.. heitje hoe is het metje??
Hier alles goed hoor!! Sub heeft toch vanmorgen laten weten dat ze weer getest heeft maar dat het streepje iets lichter leek? Maar ze had ook veel gedronken gisteravond... Hoe is het met jou Leyshena? Veel kwaaltjes of voel je je kiplekker?
Ja het gaat goed hoor, de ene dag heb ik meer energie dan de andere dag. Kijk zoals gisteren een middagje shoppen, heel erg leuk maar verneem mijn benen wel en ben vandaag ook meer moe. Maar heb heerlijk in kunnen slaan, bij de wibra hadden ze 25% korting op baby en peuter kleding, bij de Hema met de stickers 15% korting. Ben nog in een babyzaak geweest en heb een tuttel en bijbehorende knuffel met muziekdoos gekocht. Hartstikke leuk in het turkoois en lime groen (was ook een roze variant van maar vind deze kleur voor jongens en meisjes kunnen). Heb nog een dekentje gekocht in de kleuren wit, lime, turkoois en oranje. En kapstokjes, van die kleintjes, heb al mijn hangspullen nu ook hangen, hihi. Daarna moe maar voldaan koffie gedronken bij de Hema en daarna weer naar huis. Was errug leuk hoor shoppen met mijn moeder, dat was al heel lang geleden. Heb zo'n 7-pack rompers van haar gekregen.