berichie 1000 mocht toch wel wat specialer hhahahahah... hier...voel dat ik ongi ga worden...wanneer is de vraag en heb de baan niet gekregen waar ik op solliciteerde...bahbah
hahha tja. dacht dat je dus 1000 berichten wilde halen. solly. tja hier ook gevoel van dat het deze maand een ongi word. heb nergens last van. op lang leve moeheid hey dat is balen. van die baan. niet leuk....
tsjah...moet het toch lief zeggen...anders word het weer verkeerd opgevat.... Hier zeg ik meestal als iemand iets dommigs doet....truus of doos! Maar dan met een glimlach......kan heir alleen niet op het forum hahaha en wilde je niet uitschelden...was lief bedoeld!!
hahahah doos.truus is ook mijn ding als iemand dat idd dat doet... hahahaha word echt niet kwaad damn heb lekker honger te vroeg voor hamka's chips dacht ik zo
whahaha wij zijn net pas klaar met eten...zit bomvol...nassie hmmmmm misschien een stukkie fruit nemen ipv hamkaas hahaha
heb aardappel prut met roth kohl en siepel hachee gehad... rond 5 uur. halve viennetta ijs gehad. en ben zat maar lekker honger... normaal lukt me dat neit eens maar nu pffff. nod stress
Lieverd, ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Elke maand gaan er meiden waar je hier je lief en leed deelt op roze. Veel bekenden gaan naar het "zwanger hoekje" en dan komen er weer nieuwelingen bij. Leuke lieve nieuwe meiden, maar aan sommigen moet je juist even wennen voordat je ze leuk en lief vind. Ondertussen zie je dat bij (gelukkig) bijna iedereen de zwbanner doortikt... komen zonder al te veel kleerscheuren door de 12 weken. Alsof het zó gemakkelijk gaat... alsof de tijd voor hun vliegt. Maar voor jou lijkt de tijd stil te staan... Maar ééns komt de maand waarop jullie op roze gaan!! Dikke knuffels voor de wachtende meiden! En dat het niet te lang mag duren
Het was hier ook lekker eten enkel de kids waren rebellig (niet willen eten) en zijn zo naar bed gegaan *zucht*