En meiden subke heeft zich vanmorgen vroeg hier gemeld hoor dat haar test vanmorgen iets lichter was dan gisteren maar ze heeft gisteravond wel veel gedronken. Maar ze maakt zich wel wat zorgen en is weer eventjes van dr roze wolk afgegaan (waar ze gisteren op is gaan zitten)
heitje nou kiplekker is anders hahaha veel misselijk soms overgeven...moeheid iets minder maar om smorgens op te staan pfffff erg moeilijk!!! hoe is het met je vader? (jou vader was toch geopereerd?) weet het ff niet meer...
Ohhh wat klinkt dat allemaal leuk Rimar! Bedoel je die 7-pak die in het Hema-foldertje stond? Met al die kleine diertjes erop? Superleuk! Zo te lezen ben je goed geslaagd gister! Leuk dat jullie ook niet willen weten wat het geslacht is...dat maakt het extra bijzonder met de bevalling! Knap hoor, ik zou meeeeega nieuwsgierig zijn! Nou vandaag maar ff rustig aan na zo'n shopdag dan! Ik ben er weer vandoor, ga de boel schoonmaken hier, daarna sporten en daarna weer oppassen op mn buurmeisjes.. en dan is de dag alweer om! Óp naar het klussen binnenkort! Heb trouwens deze maand van die softcups gekocht, die je normaal gesproken gebruikt bij menstruatie....had ergens gelezen dat je die ook kunt gebruiken na de sex... cup inbrengen zodat de zaadjes goed dicht bij de bmm blijven...ik vond het wel een goeie aangezien mannetjes zaad niet zo snel is! En dan kan ik daarna evengoed gaan plassen en slapen, blijft er heel veel zitten! Ben benieuwd of het werkt! Nou daaaaaaaag fijne dag iedereen, geniet van het zonnetje! Knuf!
Oh oei vervelend! Eet je gelijk een crackertje voor het opstaan? Misschien helpt dat? Met mn vader is alles goed, hij was idd geopereerd, aan zn halsslagader! Volgende week krijgt hij nog een controle vaat-echo om te kijken of het bloed weer goed doorstroomt. We gaan uit van wel want hij voelt zich goed!
Wat fijn dat je het hartje gehoord hebt, prachtig is dat dan! Mooi dat de kleine goed groeit! Ik ga niet testen, wacht minimaal tot 5mei... maar weet bijna zeker dat het niet nodig is, voorgevoel dat het niet raak is! Vannacht 2 uur wakker gelegen van pijn in me buik. geen gewonde buikpijn, maar als ik me buik (rond navel) aanraak dan verga ik bijna van de pijn, en ik ben echt geen pieperd!Als ik het indruk en loslaat is het nog erger! Kan me been niet fatsoenlijk omhoog doen en ook lachen en hoesten doet zeer! Heb het nu nog, met bewegen doet het zo zeer, dus als het maandag nog zo is ga ik naar de huisarts toe!
Hartje kan je wel zien hoor met 5 bijna 6 weken, middels een inwendige echo, maar hoeft geloof ik niet altijd. Trouwens inwendige echo kunnen ze ook bij de VK doen, althans bij mij wel, ik kreeg vorige zwangerschap met zoontje op 10 wkn een inwendige echo, meneertje verstopte zich, hihihih.
@Paloe, 1 vinger onder je navel??? Hoever ben je dan??? @Ehhh geslacht wel of niet weten......het maakte het voor mij niet minder bijzonder dat ik het wel wist wat we zouden krijgen.....dat werd toen ook tegen ons gezegd maar ik vind dat zo onzin, maar dat is voor iedereen verschillend. De bevalling ga ik weer 7 kleuren stront voor schijten, maar mennnn het was een ervaring die ik nooit zou willen missen, en het heeft ons zo dichtbij elkaar gebracht.
Nou ik voel me echt niet lekker, bah! Hoop echt dat het gauw beter gaat,want zondag is me oma 80jaar! Heb echt geen zin in ziek zijn, ben ik eigenlijk ook nooit! Ik ga nu afsluiten moet naar me werk toe! Groetjes en tot straks misschien nog!
ik kreeg geen echo.. .. ik moet daarvoor bellen .. ! .. blegg .. en dan kan het pas over 3 weken . ik baal .. maar kreeg wel allemaal informatie enzo
wat ik al zei veel informatie,, en dergelijke, ik wordt getest op suiker :S mijn bloeddruk is gemeten maar ik had verder geen echo . over 3 weken pas
lieverd pas je wel op, blindedarmontsteking begint vaak zeer te doen bij je navel! goed in de gaten houden!
trouwens gister bij de vk waren al mijn controles (bloed) helemaal goed! zelfs mijn suiker wat normaal veel te laag is! en bloeddruk was super! 60/90 pompiedom!