@Zomaar dat kan hoor, ik had mijn zwangerschapsstreep op mijn buik onder mijn navel al voordat ik positief testte, dat was een van de symptomen dat ik dacht uhhhh.......maar maak dus in mijn zwngsch heel veel pigment aan, dus ik kan ook totaal 0,0 in de zon zitten of heeeel goed insmeren. Dussssss..............wanneer kan je testen????
roep maar niet te hard. aangezien ik elke maand van alles heb. dus dit zal ook niks zijn sorry voor mijn nega heid
Ik ga nu me bedje opzoeken...kijken of die er nog staat Morgen nog werken en misschien naar de onthulling van het monument bij de naald. en dan koninginnedag... zal wel een beladen jaar worden dit jaar! Hopelijk word het een mooie dag! Zo drink nog even me wijntje op (tussen ei en ongi drink ik niet), vind dat ik nu wel een wijntje had verdiend Fijne avond allemaal en slaap lekker!
Ja mijn banner zegt over 3 dagen tesen (zaterdag 1 mei) alleen vrijdag zit ik al op dat 37...... dus dan ga ik ook ff testje wagen is dat niks dan doe ik zaterdag of zondag nog 1 als ik dan nog niet ongi ben..... Als ik vanmiddag niet ongi word haal ik vast testen op als ik vrij ben van me werk..... DE VRIJDAG KOMT STEEDS DICHTER BIJ!!!!!
hahha idd. ben benieuwd wat het word had vanmorgen bij opstaan ongi gevoel maar is nu weer weg alleen bekaf en zo ook nog werken. verjaardag en miss nog feesteeeee... ligt aan weer. en of zin heb nu niet hhaa
Ja helemaal goed, ben geloof ik van de misselijkheid af nu. Alleen is het eten van gekookte aardappelen echt een strijd aan het worden, vind het echt bleeeeeeeeeehhh maar kan niet de hele week rijst, pasta en gebakken aardappelen of friet gaan eten, vind manlief ook niet echt lekker dan, maar leuk is anders wat. Hee ff een vraagje aan jou, jullie hebben de uitslag van knut toch thuis binnengekregen? Hebben jullie wel of niet naar het geslacht gekeken? Jullie wilden het in eerste instantie niet weten wat knut is toch een jongen of een meisje??? Vanmiddag mag ik naar de VK toe, hartje luisteren enzo, helemaal leuk weer, is alweer 4 weken geleden, dus moeders wil haar kleintje maar wat graag horen, hihi
Wij hebben de envelop met uitslag nog ongeopend op het dressoir liggen. Leuk, weer naar de VK. Ik mag maandag weer voor de volgende test: zwangerschapsdiabetes. Wat ze allemaal wel niet testen in Duitsland. Maandag dus ook weer echo. # 7 gaat dit worden geloof ik.
en die aardappelen.... ik eet nooit gekookte aardappelen Nu met de zomer voor de deur is dat ook makkelijk te vervangen met salades (met stukje aardappel) etc etc Zelf heb ik geen "last" van enige voedsel toevluchten of afkeer. Ik heb soms gewoon geen zin om te eten....