dat kan je wel zeggen ik schrok net van het ad moet je lezen :x:x AD Buitenland - Foetus leeft nog twee dagen verder na abortus (480117)
hallo ik ga zo lekker naar de kinderboerderij! Haha Fijne dag allemaal/ en fijne avond en morgen hopen op een mooie koninginnedag! Groetjes
Tja, maar zo'n gast moet dan ook onderhouden worden. En wie betalen daarvoor ... juist WIJ. Dus het is goed dat hij er niet meer is. Ik heb hetzelfde idee van Pedo's, die moeten ze gewoon PANG een kogeltje geven en cremeren en klaar. Geen aandacht aan besteden, want dat zijn ze niet waard en kost ook het minste aan geld. (Sorry moest het even kwijt )
Hallo! Ik kom Rimar even veel succes wensen vanmiddag bij de VK, dus bij deze: succes en veel plezier meid! Wat heftig dat verhaal van die abortus! Fijne zonnige dag allemaal!
ik ga er ook van tussen douchen opruime kleine van school halen dan naar mn schoonmoeder,die heeft een zw schapsbroek voorme gehaald in amsterdam en jurkjes voor de kleine meid dan ga ik ff lekkr bij haar in de tuin zitten chillen iedereen een fijne dag nog liefs mara
ik zou ook zo graag weer aan een kamertje willen veranderen..kleine kleertjes wassen en ophangen...... ach ja....heb nu grotere kleertjes en groter kamertje te uitzoeken.... we hebben alleen niet veel centjes...dus ff bekijken hoe en wat.... Eigenlijk wil ik een muur op de zolder plaatsen maar dat kost zoveel...........en wij zijn allebei wel handig maar dat kunnen we nu ook weer niet...... had gewoon ff zelfmedelijden hahaha
halootjes, zo weer bijgelezen! heeeerlijk weer he? echt zomers! super! heb geen puf om iets te doen....lekker even hangen op de bank na mijn werkdag, best lekker! vanaaf lekker nieuwe asperges eten...mmmm... een kreukelfrietjes uit de oven...wat is het leven goed he?..hahaha..heb net al een moederdagcadeautje van mijn zoontje gekregen...zo lief, geknutselt op de kinderopvang..alleen eet hij nu zelf de snoepjes uit het cadeautje op,,...hahahah! schatje! liefs
waarom zet je niet een wand neer van gipsplate ?.. dat heb ik ook gedaan .. koste mij 250 euro bij elkaar,. met spotjes da n wel he
hey iedereen zijn er nog dames op rose??? zou het verstanding zijn om morgen vroeg te testen of juiste nod of 2 dagen te vroeg... net terug van werk en ben kapotttttttttt vaanaf nor verjaardag en stappen ik niet