Ja, ze doen de telefonische afspraken schijnbaar na 8 uur pas. En aangezien ze morgen dicht zijn zal het vandaag wel uitlopen. Zwanger zéker... maar nu nog zwanger blijven. Daarom wilde ik vandaag de uitslag al, en niet pas 7 mei tijdens de 2e zaadcontrole (wat overigens niet meer nodig zal zijn )
Ik voelde mijn bm vaak gedurende dag... prikkelend/licht zeurend En had veel witte vloed... waterdun ook. Druppelde nog 1 a 2 x na na het plassen 4 ochtenden misselijk na het tandenpoetsen, vandaar dat ik testte.
haha ik teste ook omdat ik al paar dagen ochtendziek was, mijn test was een beetje een ingeving zeg maar
wat leuk weer een zwangere!!!! ik heb de testen al opgehaald vanmiddag net rond 17.00.... morgen als ik wakker word ga ik dan testen...... als ik vanacht niet ongi word natuurlijk :S...... nou hoop morgen nog even een berichtje achter te kunnen laten, anders horen jullie zo snel mogelijk weer en voor de zwangere: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!
Ehm geen idee...FF geeft mijn ei op CD 20 aan en ik heb iedere keer een langere lf.. (17 dagen)...dus als ikmet een lf van 17 dagen reken kom ik op vrijdag volgende week uit...ik wacht geduldig af... hihiihhih...zie verhaal hierboven Dat is flink balen zeg... Hier iedere keer flinke krampen als ik moet lachen, hoesten of niezen...
denk dat ik morgen ook test. heb nu wel de laatste 2 avonden als ik onder douche weg ben beroerd op de maag nu ook al weer. en gevoel dat er een ballon in zit. al met al weinig hoop dat het raak is. is het wel raak val ik van me stoel denk ik
nou ga weer. moet nu tutten en ben al moehoeeeeeeeeeee. tot straks anders tot morgen ergens... tjuussssssss