ik heb net al m'n tests tot vandaag in m'n album geplaatst.. ben wel heel gelukkig met die van 'n paar uur geleden, maar blijf toch bang dat 't weer fout gaat gaan.. is er hier nog roze bijgekomen? en kubus? hoe gaat ie meisje?
Zit te wachten op de bloeduitslagen. Vorige week tijdens het prikken gevraagd of ik de uitslag eerder als 7 mei kon krijgen. Ik had toen nl al een voorgevoel dat het wel eens raak kon zijn. Dus vanavond ná 8 uur zouden ze bellen....
@Zomaar zo zat ik deze ronde ook, geen symptomen en als ik al iets had wuifde ik het weg. En voila.....en zo ging het bij zoonlief ook, hahahahaha!!!
Denk dat mijn lichaam aan het ontpillen is...ofzo Gisteren bruinverlies. licht roze altijd teken start ongi. Nu de hele dag niets, alleen heel iets roze slijm met afvegen... Dus afwachten wanneer me ongi nu wel komt. Heb geen ongi klachten meer helemaal niks
morgen! cyntje, niets gehoord meis? ik hoop het wel voor je... dat ze je zo laten wachten he? subke, mooie testen meis!!! hier, inpakken en lekker op vakantie!!! ben de hele week weg, dus zal jullie wel een tijdje missen!!!! tot in mei?
goedemorgen meiden, De test van deze ochtend was negatief, ben bij de ha langs geweest en die zegt dat de streepjes die ik had indrooglijntjes waren of vals posi. We hebben wel bloed geprikt en daar weet ik dan maandag de uitslag van... Ik stop met het forum, want ik merk dat ik mij meer en meer bezig hou met zwanger worden/zijn en het zou van die stress of frustraties kunnen zijn dat ik niet ongi word... Heel veel succes verder nog en ik hoop dat jullie gauw zwanger mogen zijn en blijven
sterkte meid!!! miss dat dat idd wel mee werkt... ik kom nu zeker ook niet meer vaak. zie hieronder hoop je gauw weer een keer te spreken!!! xxxx zomaar
Gisteren om 22.05 heeft de arts eindelijk gebeld! Alle bloeduitslagen zijn goed! Daarna direct naar bed want had hoofdpijn en moest vandaag weer vroeg op. Nu a.s. maandag een echo afspraak maken!! Ben er weer vandoor, want ben helemaal gaar...
Meiden bedankt voor de lieve en begripvolle reacties... Ik maak me wel beetje zorgen nu, want mijn buik is heel erg hard en opgezet...
Rimar: het zijn geen luchtbanden toch?hobbelt het niet vreselijk dan? Mystik haha nou spannend dus!! Iig is één van jullie heel blij! En de ander ook neem ik aan Lovepeet wat vreselijk zeg! Brrr krijg er de rillingen van INgef wat leuk en lief van je kleintje! Zomaar, wat moet ik uit je onderschrift opmaken? Ben je ongi geworden? Yaraaah my god ik had het zo gehoopt voor je! Misschien is het inderdaad even fijn voor je om te stoppen, laat je het ons wel even weten als je in verwachting bent? Succes meid! Sammie hoe is het met je krampen? Zijn ze verdewenen?? Het kan ook innesteling zijn Cyntje hoe waren de uitslagen? Vast wel goed tochJKzo laat nog niet gebeld!!! Ambrose hoe was je test?? Ingef hele fijne vakantie!! Kinderwagen: wij hebben er al een, beviel bij Olaf super dus we houden mooi onze CruiserJ Langzaam: wacht maar na de 12 weken gaat het ineens hard!
@yaraah Echt balen...en een hele dikke knuffel! Hoop dat je snel zwanger bent @zomaar Balen dat je ongie bent geworden