Hoi meiden, even snel want ik ga zo richting de stad feesten! Gesprek ging goed, aardige gyn! Hij keek naar de uitslag van de zaadonderzoeken en vond het er goed uit zien! (Met als gevolg een dikke grijns op mrHeitjes gezicht die zich vandaag lekker vol gaat gooien met bier, omdat dat geen kwaad kon volgens de gyn ) Hij vond mn cyclussen ook prachtig, had zelden zulke mooie kaartjes gezien... Als ik ongi word, ga ik eerst voor een samenlevingstest, en daarna waarschijnlijk ook een hsg... *slik* Het kan dus zijn dat ik vijandig slijm heb, hoop eerlijk gezegd dat dat het is want door alle verhalen hier zie ik op tegen een hsg... Zo, en nu eerst koninginnedag vieren! Ik kon ook lekker aan de rosé volgens de beste man..dus dat gaan we dan maar doen he, beetje afleiding kan nooit geen kwaad Fijne dag iedereen!!
hey heitje, wat 'n super nieuws joh! dan geniet er vandaag maar lekker van 't kan idd geen kwaad om je eens helemaal te laten gaan, 't kan alleen maar goed doen
@Heitje super nieuws!!!! Enne.......ik lees hier maar hoor ook in mijn omgeving dat velen na HSG toch zwanger zijn geworden, dus dan moet je daar maar aan gaan denken.
Hey hoe is het hier? wel erg rustig zo te zien, denk dat iedereen druk aan het feesten is hihihi of al op bed Hier iedere keer ongie krampen, en wat doorzichtige en witte afscheiding... Maar mijn temp was vanmorgen weer omhoog gegaan...dus is nog even afwachten...
Goed nieuws heitje! Dikke knuf! Een hsg is absoluut geen pretje, maar het duurt gelukkig maar kort. Ik heb 't zonder pijnstilling gedaan. Maar ik kan me voorstellen dat het goed te handelen is met pijnstilling. Komt goed meis, dikke knuf.
Hey hallo!! Heb een supergezellige koninginnedag gehad!! Lekker in de zon gestaan, leuk muziekje erbij, drankje..vrienden..top! En net toen we thuiskwamen even een flink goeie en fantastische klusbeurt gehad!!! Zo, dat wilde ik even met jullie delen *grinnik* Slaap lekker!
Yaraah: echt heel erg om te lezen dat je testje nu negatief was, had zoo anders gehoopt voor je meis. Dikke knuf voor jou en hopelijk vind je wat afleiding buiten het forum... Ingef: fijne vakantie! Zomaar: oh nee toch ongi geworden! Balen hoor, dikke knuf!! Cyntje: wat fijn zeg dat de bloeduitslagen goed waren, jippiejajeee! En genieten nu he! *zwaait gedag naar de maand April...daaaaaag! Tot nooit meer.... óp naar Mei!!*
mijn ongi is dus nog niet doorgebroken. teste was witter dan wit gister dus zal vandaag wel los barsten zo geen zin in
ik weet niet of er nog iemand hier is, maar heb net nog 'n test gedaan omdat ik buikpijn begin te krijgen (zowa dezelfde als met m'n vorige mk) en ze was lichter. Ben nu helemaal overstuur en ik denk dat 't weer fout gaat lopen.. weet niet waar ik 't kwijt kan..
Lieve schat, wat vervelend. Maar probeer je niet te druk te maken, dat kan nl altijd nog. Pijn in je buik kan ook een groeiend bm zijn. Ik duim voor je dat je beebje zich goed aan het innestelen is en dat dat het is wat je voelt! Dikke knuf X
dankjewel meisje.. ik hoop ook dat 't dat is.. de krampen zijn weg, dat is 'n goed teken, niet? ik doe dinsdagochtend m'n laatste kv2voor5.. ALS 't fout zit, dan moet 't dan duidelijk te zien zijn..
en hoe voel jij je? 3 pendels voor mei! 't moet gewoon helemaal goedkomen voor je deze maand ik duim in ieder geval superhard voor je!!
wou hier nog ff komen zeggen dat jullie allemaal lieverds zijn.. bedankt voor de steun. Ik denk dat 't allemaal in orde gaat komen. Heb best veel kwaaltjes en ga er dus niet meer aan denken dat 't eventueel fout kan lopen, want als 't niet goed zit, komt dat er toch van en helpt piekeren en me zorgen maken toch niet. gisteren was ik echt ff in paniek, vandaag ben ik terug rustig. Ik ga dinsdag m'n allerlaatste test doen en dan stop ik ermee. dikke knuf allemaal