ik ben ff weg douchen en kleine van school halen ben zo lui vandaag en moet echt nodig aan nieuwe broeken pff laterszzzzzzz
Wow die van u doet dat teminste de mijn heeft hier enkel de plafonds gedaan in't verleden. Maar goed begrijp je frustratie ,onzekerheden maakt van een mens soms een onmens (in frustraties)
ik zal je nog erger vertellen de baby kamer is al bijna af. schilderwerk is al bijna klaar dan kunne zo de meubels erin . gordijn rails hangt al, ik zal van de week ff fotos plaatsen
Love peet wat leuk zeg!!!! Wij reageren vooor een andere wqning we wonen nu boven hebben maar 2 slaapkamers 1 van dochterlief en 1 van ons dus word lastig met de 2e straks.
Ja hoop ook dat we snel een ander huisje hebben maar heb geen haast de eerste paar maande komt het bij ons op de kamer.. Ik wacht wel tot we een leuk huisje hebben en neem niet de eerste beste die leeg komt of aangeboden krijgen. Ach we zien wel hoor... Alles op zn tijd heh
hallo dames, ik ben net vrij snel omkleden en na de dokter.. is er nog wat gebeurt vandaag? test van subke heb ik mee gekregen nog vanmnorgen hoop iets te horen en tot later doegggggggggggg
Laat dalijk ff wa weten Zomaar!!! Hier is het ook al zo rustig. Geen leuke dingen meer gebeurd? Liefs, Duveldraakje
iik ga straks ff verder hierzo helemaal geen zin maarja straks op het menu kippetjes met groente en rijst ff lekkr gezond tot na het eten dan maar ik lees tussendoor nog ff als er ietss word gezegd tenminste
goede middag meiden, inmiddels nu ik al bijna anderhalve week weet dat ik zwanger ben , ben ik eindelijk op mijn roze wolk beland
Mooi zo Zomaar beterschap ley ,veel zoekplezier naar een andere woonst ,wij gaan ons ook te koop zetten eens man tijd vindt om met me naar de immobureau te gaan.