Veel Succes allemaal deze ronde. Ik ga afzwaaien zoals ik al geschreven had. De duivels zijn net gearriveerd namelijk (wel lekker optijd deze maand). Even een maandje van de site. Ik zal jullie wel missen hoor!!! Maar kom gewoon over een maandje verder babbelen in het "mei" NOD forum. Daaaaaaaaaaaaaaaag
Nieuwe foto Elvira? Leuk hoor! Ik zit alweer in de wachtkamer dames, van hieruit ga ik jullie weer aanmoedigen!
Nou 3 musketiers, ik hoop dat ik jullie een zwangerschap in kan leiden! Dan zal ik eerst even uitvogelen hoe of wat en kan ik jullie wegwijs maken! Ik hoop dat het zo gaat lopen! Wanneer is jullie NOD precies, de mijne nu 3 april ipv 19 april!!
We duimen en als jij posi test hopen we je ook te volgen !! Worden we de 4 musketiers en breiden uit... wie wil er nog bij .. ??? hihi !
Ja gezellig mag ik erbij hihi,heb het een beetje druk de laatste tijd maar merk toch wel dat ik jullie niet kan missen enne we hebben het gezegt he,dit word onze maand De maand van de musketiers(hoop niet dat ik weer te hard schreeuw dus duim duim duim )
Vind ik ook,misschien brengt het geluk en anders gaan we gewoon elke andere maand een andere naam geven,hoop natuurlijk dat het niet nodig is Mijn NOD is 7 april!