Zo, allemaal lekker aan het doordraaien? Ik doe mee hoor. Word gek gek gek van mezelf Kan wel 100.000 keer per dag mn borsten inspecteren (zie ik al wat?). Heb nog steeds wel de gezellige opvliegers. OOOOOOOOOOOOHHHHHHHH en ik moet nog een hele week!
Hoi Palmie! Was je daar weer! Dat is goede raad maar t valt niet mee hoor! Wat een ellende moeten we toch weer elke maand doormaken, is niet goed voor m'n hart pff. Maar het is voor het goede doel. Ga nu ff eten!
Hahaha Stientje en Harly ik ken het hoor was vorige maand ook behoorlijk doorgedraaid en flink de kluts kwijt maar ik zal jullie ff helpen om jullie koppies erbij te houden dus ga ff met mijn supersonische zwaard zwaaien jullie richting op.....zwoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeiiiiiiiiiiiiiiiii en daar komt ie dan Meiden let ff goed op strakkies want ik heb hem ff op weg naar jullie gestuurd dus als jullie straks in een flitssss iets voorbij zien komen dan is dat mijn zwaard met een flinke dosis moed Zet hem op allemaal
Dank je Palmie ! Jouw zwaard heeft zoveel humor dat ik mijn zware exploderende hoofdje soms bijna vergeet !!
Tuurlijk Stien ik sleep je hierdoor hoor, en als het nodig is iedereen hier Meid kom op he, het kan allemaal nog steeds en ik leef vreselijk met je mee,ga nu ff lekker dvdtje kijken,KING KONG,zal hem ook gelijk ff vragen om alle weg te brullen GGRRRRRR nou dan kan haast niet meer stuk toch als ie dat samen met mijn zwaard doet
Ja als King KOng vanavond gaat brullen dan zou het toch echt wel luid genoeg mt zijn hoop ik ! Ik blijf nog even aan me pc gekluisterd, ventje zal pas heel laat thuis zijn !
Goede avond lady's Hier nog 1 hoor; Ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhk van het wachten! En net als wannabemom heb ik al 20000 x mijn borsten gecontroleerd Pffffff Dit kan niet goed zijn voor het hart...en dat toch alweer een aantal maanden. Arm hart! Maarre mijn borsten voelen weer ineens zacht Of ze lijken zacht te voelen. Omdat ik zo vaak voel weet ik af en toe niet meer wat ik moet of wil voelen hahahaha Zit nu toch erg te twijfelen of ik dat testje er morgen niet tegenaan gooi. Heb tenslotte nog een test liggen en kan anders ook nog wel een paar van die dingen bestellen.... Ohhhh ik weet het niet. Ik test normaal echt nooit voor NOD, maar zou zo graag mijn mannetje willen verrassen.......Niet dat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben, maar toch. Pfff wat een verhaal...hoezo GEK!
Palmie bedankt! Ik heb 'm zien zoeven! Ik voel me al een stuk beter. Elvira, wel spannend ga je het dan toch echt doen? Je weet maar nooit tenslotte!
Misschien wel...ik slaap er nog een nachtje over en temp nog een keer Ach de testjes zijn niet duur. Kan er desnoods nog een paar via internet bestellen. En ik ben al die maande zo braaf geweest qua testen. Als mijn man de hele maand hier was geweest had ik het niet gedaan. Maar nu twijfel ik. Zou hem zo graag willen verrassen....Ga uit van neg. want voel me niet zwanger hoor...Maar stel....
Ja zou wel gaaf zijn als je mannetje thuiskwam en je hebt goed nieuws te melden! Die testjes zijn inderdaad niet duur ik heb ze ook liggen. Is die van jou ook telepathisch? Die van mij wel hoor!!! Overal waar ik ga hoor ik ze in m'n hoofd en naarmate de dagen verstrijken worden ze steeds hardnelliger! Hihi
Hahaha nee moet zeggen dat ik daar mormaal nooit last van heb. Maar in zo'n gesticht als hier wordt je al gekker geloof ik Vind het wel een beregezellige groep hoor. Het was een gezellige maand tot nu toe en ben ervan overtuigd dat dat in mei net zo gezellig doorgaat!
Hee Harley, heb je al wel een lot gekocht voor de dubbele jackpot? Nog een weekje voor de trekking hè. Niet te lang meer wachten hoor!
Nee hoor ik heb die van mij al een weekje in huis! Hij brandt in mijn zak! Hahaha! Het is wel spannend voor ons he? Al die dubieuze symptomen!
Nee ik wil er ook niet uit hoor, maar mocht het zo zijn dan ben ik ervan overtuigd dat het in mei ook weer gezellig wordt....