Jeetje Spooky, wat spannend voor jou! Ik duim voor je dat je alsnog een posi-test krijgt. Ik ben erg benieuwd!
Spooky en Lieverd veel succes en hopeljk hebben jullie allebei snel een posi test in jullie handen! Elvira en Chiesa hier nog zo'n gek hoor, mijn borsten zijn niet veilig! Ik loop ze ook konstant te bepotelen. Ze zijn toch we erg zacht en m'n tepels lijken toch wel gevoeliger te worden, maar het kan ook zijn dat ik me wat in het hoofd haal... Mijn temp is nog steeds in een dipje hij ging gisteren van 36,7 naar 36.5 en dat is hij nog steeds. Het is nog wel 0.1 hoger dan voor mijn ei (36.4) maar ik hoop dat ie snel weer terug omhoog gaat. Ik heb echt allemaal tegenstrijdige symptomen. Mijn baarmoedermond is sinds 2 dagen ook weer hoog en super open... Ook zo vaag, hij is nog wel keihard. Ach misschien zie ik wel spoken omdat ik het zo graag wil, ik ben ook vaak voor april gependeld. Ik weet t niet meer hoor. Als ik het echt niet uithoud dat doe ik waag ik misschien wel voor mijn NOD een testje, ik heb tenslotte 9 van die dingen liggen Ik ga zo werken en vanavond moet ik weg dus ik denk niet dat ik nog kans zie om te komen kijken vandaag, maar ik hoop dat jullie me weer een beetje op t goede pad kunnen krijgen, ben een beetje in de war nu.. Fijne dag!
weer heel wat te lezen gehad, hahaha Stientje en Elvira niet gek worden hoor!! Chiesa en Harley ook veel succes meiden, bijna testen..spannend hoor!! Lieverd succes met testen meid!! Selma, sterkte voor je vriendin meid!! voor iedereen die ik vergeten ben succes met testen of wachten meiden!!!
Ind Elvira, we zullen schreeuwen dat ie morgen de lucht weer in vliegt !!! Succes vr alle testertjes van vandaag !
Moet je es gaan kijken bij me tempjes Neeltje ! 't Is om te huilen... begin sterk aan ff te twijfelen hoor nu ...
Goedemorgen allemaal! Stientje en Elvira, hoe lang tempen jullie al? Zijn jullie daar gelijk mee begonnen? Ik zit nu in mijn tweede ronde en ben voorlopig nog niet van plan om te gaan tempen. Ik kijk eerst wel eens even een half jaartje aan. Gr. Lieverd
Ik zit nu ad 1Ode maand en ben nu 4 maanden ah tempen ... maar soms word ik er nt echt wijzer uit zeker omdat ff m'n ei altijd verschuift maar je krijgt wel een beetje een beeld op je cyclus.
hallo dames goeiemorgen, zijn er al test uitslagen binnen? ik ben zo benieuwd of we al mensen kunnen feliciteren........ Ik hoop het zo voor jullie. Ik weet niet wat er met mijn lijf aan de hand is hoor, ik ben twee dagen ongi en nu is het al weer over, gister was het bloedverlies al minimaal en nu helemaal niets meer! wat moet ik daar nu weer mee? Ik ben toch maar gegonnen met tempen, eens kijken of ik daar meer info voor mezelf uit kan halen...... tot gauw meiden, ik duim voor jullie liefs moontje
Raar hé Moontje zo'n korte ongi... maar je tempje beetje ih oog houden en als ie hoog blijft toch maar es testen hoor.. Succes meid !
ik denk niet dat ik toch zwanger ben hoor maar vind het zo vreemd, ik nooit echt lang ongi maar amper twee dagen heb ik nog nooit gehad hoor! en ik ben vandaag pas begonnen met tempen dus ik weet ook niet wat hoge temp voor mij is hoor. ach het scheelt wel, we kunnen snel weer aan de klus!
Kan ook wel zijn dat je sommige maanden minder ongi bent dan andere hé.. en ind dan kan je snel weer actief ah werk !! Bij mij is het elke maand ong hetzelfde ... zo'n goeie week ongi ergens es een dagje wat minder en de tweede week dan gedaan... Ik wens je heel erg veel succes meid en dat je snel in deze ronde fijn nieuws mag melden !