lieverd gezellig dat je man ook weer terug komt na een paar dagen weg te zijn geweest. altijd heerlijke leuke momenten , zo waardeer je mekaar nog meer dan je al deed dat vind ik altijd. die van mij is begin dit jaar ook ergens nog weggeweest 8 dagen en vorig jaar een keer of 4.
Borsten zijn ook even sneller te voelen dan je baarmoeder, haha! Borsten kan je snel even op het toilet op je werk bekijken, maar je baarmoeder voelen op je werk gaat toch net ietsje te ver, hahaha!
@ lieverd, ik zie wat bulten op mijn borsten komen sommige met witte puntjes ( nooit eerder gezien ) ik heb wel vaker mijn baarmoeder gevoeld om te kijken of ik verschillen kan voelen. voel wel rondom eisprong dat ze laag staat en meer open. ik vind hem nu nog hoog staan. maar dat zegt evengoed niets ik trek daar mijn conclusies niet uit. maar mijn borsten vind ik beetje vreemd dat ken ik nog niet.
Vind ik ook Liek dat je elkaar dan weer even meer waardeert. Is soms wel 's nodig om de sleur te voorkomen! Enne baarmoeder voelen zou ook op het toilet kunnen hoor Lieverd. Maar aangezien ik me er teveel voor moet inspannen om uberhaupt mijn baarmoeder te voelen, ben ik er maar mee gekapt..
Jeetje, witte puntjes op de borsten. Ik ga ook eens even kijken of ik ze vindt. Momentje.... Ik heb er ook een paar kunnen ontdekken. Zou het een symptoon zijn?
het kan inderdaad een symptoom zijn, ik heb er normaal ook wel wat, maar nu vond ik ze meer naar voren springen opeens. ik vond mijn borsten zo jeuken en toen keek ik.......
Hahaha ja moet er zelf eigenlijk ook wel om lachen. Maar sinds ik ontdekt heb dat ze enkele dagen voor NOD steviger worden, kan ik het niet laten hahaha Kan alleen nu steeds slechter het verschil voelen..ga twijfelen. Zijn ze nu weer zacht, of toch niet Pfffff om gek van te worden hoor hahahaha
Idd en toch kan ik het niet laten hahaaha maf he....Heb er dit keer niks aan gehad. Wel aan dat tempen; dat was duidelijk. Daar is mijn man....ik ben weeeeeg doeeeeegggggg
Nou meiden, heb ook ff tiet'n gekeken in de spiegel. Volgens mij kan ik er niks aan ontdekken, alleen m'n tepels zijn een beetje droog. En blauwe aders zag ik ook al lopen toen ik ongesteld was vorige maand Zal het ook eens in de gaten houden. Een tiet'n topic
Fijn avond Elvira !!! LIeverd en LIeke hoop dat die witte puntjes superfantastische signalen zijn voor jullie maar dan babyverschijnselen hé !!