Dankje Lieverd als er bij jou al helemaal geen plaats meer is en ze vallen er bijna af.. geef ze dan maar aan mij.. hier plaats genoeg
Goedenavond dames! Zo heerlijk klaar met werken, en dan nu weekend!! Hahaha leuk lezen dat borstenvoelerij praten! Ik zit zelf namelijk ook al rondom de NOD te kijken en te voelen of me iets anders opvalt hahah Vreselijk gewoon af en toe.. ken ze dan ook bijna niet meer loslaten haha Sinds ik in jan met pil ben gestopt zijn mijn borsten heel gek.. groter en ook zwaarder geworden, voor de rest geen gewichtstoename alleen een cup groter! .. Witte puntjes heb ik ook altijd, ik zou ze haast gaan tellen om het verschil te kunnen zien hahaha Neee doe ik niet hoor! Ik vraag ook veel bevestiging aan me mannetje.. zien ze er anders uit? Voelen ze anders./.. hoe dan hahaha die wordt er helemaal maf van! ... merkte vandaag wat ( bah) witte afscheiding op... zou het dan wederom niet zo zijn???? X anka
heb toch al een half uur ong krampen, heb er nu voor slapen gaan toch voor zekerheid een tamponnetje ingedaan. trusten voor allen........ liek.
...Lieke , ik ken dat.. toch maar voor "de zekerheid" n tamponnetje in! Ik duim voor je dat tie morgen (haha vies praatje..) er even schoon uitkomt als dat tie r in ging hahah klinkt raar zo .. maar weet het niet anders te typen hihi Slaap goed X Anka
balen Stientje!!! ik lees het net pas!! Lieke en Lieverd wordt spannend meiden!! hoe is het nu Liek, is je tampon nog schoon!!! mijn duimen draaien meiden!!
Lieke is je tampon nog schoon? Ik heb vanmorgen even een tampontest gedaan, maar kwam er weer schoon uit.
Mijn tamponnetje kwam er nog net zo schoon uit vanmorgen als ie er in ging...............joepi haha..
@ Neeltje voor jou gaat het ook opschieten hoor nog 5 daagjes zie ik... @ lieverd , gelukkig was die van jou ook schoon.
Gezellig natuurlijk Hij is zich ff aan't douchen, dus heb ik ff gelegenheid om jullie te volgen Vanochtend alweer braaf getempt....maar het is toch echt een ongi (bleef nog een beetje hopen op een zware innesteling hahahaha)
en toch blijf ik ong krampen houden en mijn tepels doen zeer. meer het tepelhof om maar zo te noemen. steken en branden. gisteren kreeg ik het ff te pakken, maar nu is het weer vervlogen. liek. lekker dat je weer saam bent... elvira hihi een zware innesteling ( olifantje ) ?
Die ongikrampen hebben ook veel zwangeren hoor Liek, dus dat wil nog niks zeggen...Heb je wel vaker last van je tepels, of niet. Ik blijf in ieder geval keihard duimen! Ga er zo weer vandoor. We gaan bij mijn schoonouders eten en ik moet me nog aankleden...Lekker luie zondag!
nee niet echt zoals ik nu voel, maar dat zegt helemaal niets, elke cyclus voel je weer wat anders. ik kan mij niet voorstellen dat je ong krampen voelt als je zwanger bent, eerst voelen en dan geloven haaha. dank voor duimen ik houd jullie op de hoogte. maar ik ben toch bang dat ik met jullie mee moet gaan vissen haha.
Dank je Neel! Nou het kan toch echt hoor Liek, dat ongigevoel. Heb het al vaak gelezen...Maar mocht je pech hebben...er is nog een plekkie vrij aan de oever hoor Maar vooralsnog wil ik je daar niet zien
Leve de schone tamponnetjes! houden zo girls. Vanmorgen weer netjes aan het tempen geslagen, weet natuurlijk niet wat normaal is maar is je temp na de menstruatie altijd laag of hoger? ik zit al twee dagen op 36.9 liefs moontje