NOD april

Discussion in 'NOD forum' started by Molly, Mar 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    hoi lieke

hoe gaat het daar?
    zijn de duivels nog heel ver weg

morgen is mijn dag heb niet het gevoel dat het gelukt is
    denk dat ik ook naar nod mei ga
    maar we wachten rustig af

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    nog niet zo snel opgeven Summer, zolang ze er niet zijn kan het nog alle kanten op!!

en ook Lieke, niet opgeven meid!!

3. palmie

palmie Bekend lid

Jan 22, 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ja Neeltje je bent er bijna en wat zegt je gevoel?
    Ach het is inderdaad een gekke maand dat april dus misschien maar nergens op rekenen meid dan kan het altijd meevallen ;)
    Misschien doen de schepnetjes het wel beter,heb mijn zwaard ook al achter slot en grendel :x

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    whahaha, mijn zwaard heb ik ook al ver weg gestopt!! ik heb het netje van m'n goudvis er maar eens bijgepakt!!

ik wil mijn gevoel niet vertrouwen wat een eventuele zwangerschap betreft, ik vertrouw alleen nog maar een positieve test.
    ik moet zeggen dat ik me er nu zo wel prettig bij voel, maar heb nu ook genoeg om handen met onze verbouwing, dat scheelt wel

5. palmie

palmie Bekend lid

Jan 22, 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Nou ik duim in ieder geval voor je dat je over 5 daagjes een positest mag hebben....en anders gaan we gewoon het clubje in mei achterna...ook gezellie toch :(:

6. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    duimen kan nooit geen kwaad meis, dankjewel!!
    ik hoop toch dat we allebei niet naar Mei door hoeven!!! ik duim ook voor jou hoor!!!

we kunnen wel een promotie gebruiken naar het zwangere topic!!

7. palmie

palmie Bekend lid

Jan 22, 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Ja dat is waar,konden we het maar ff programmeren he dan was het iets makkelijker ghihi :D
    Ach ja,ik weet wel dat ik deze keer voor het eerst zeker weet dat we op tijd hebben geklust maar ja dat zegt ook niks als ik alle ervaringen zo lees, dus we zien het wel :)
    Nou we hopen maar op het beste meid en misschien heeft 1 van ons(of allebei)wel geluk ;)
    Succes hoor,jij zal het immers eerder weten dan ik,tenzij ik weer 5 dagen te vroeg ongie word :(

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    wordt idd weer flink duimen draaien voor ons alle die snel aan de test gaan. :D

9. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    nou Palmie ik ga er van uit dat je niet ongi gaat worden meid!!! wanneer had je je ei ook alweer gehad???

10. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    die aandelen lijkt me een goed idee
    worden we rijk mee

11. palmie

palmie Bekend lid

Jan 22, 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Als dat zou kunnen Neeltje maar ga er niet vanuit hoor kan het me niet voorstellen!
    Vorige week woensdagavond was mijn ei er want toen was het testje positief en donderdagmorgen vroeg weer heel vaag en dinsdag geklust.....ik hoop het zo he :( :D

12. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    dan klopt het wel ongeveer met je banner he? je bent in ieder geval op tijd geweest meid, meer kan je niet doen (schrale troost)
    voor mij is het nog maar de vraag of ik op tijd ben geweest.

ik hoop het ook voor je meid!!!

ga nog even banken en dan slapen, trusten meid

13. palmie

palmie Bekend lid

Jan 22, 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Trusten Neeltje en natuurlijk voor iedereen hier die wacht of al maf testen TOI TOI TOI allemaal :)

14. mirretje

mirretje Actief lid

Mar 19, 2006
    189
    0
    0
    He meiden,

Zit nu op dag 22 van m'n cycles en heb ontzettend gevoelige borsten en wat steekjes onderin m'n buik.......ohhhhhh.....waarom lijken ongi-klachten nou zo op zwangerschapsklachten,ha,ha,ha,ha!!!!

Heb hiervoor een ontpilcycles gehad van 59 dagen, maar deze keer heb ik denk ik wel m'n eisprong gehad op dag 14 aan het slijm te zien.....
    Oh, wat is wachten toch vervelend.....sorry hoor....moet jullie er toch even mee lastig vallen,ha,ha,ha!!! Lucht lekker op!! Zijn de "laatste week zenuwen",he!!!! Hi,hi

Liefs Mirelle

15. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    vervelend he die laatste weken... weet hoe het voelt. Sterkte meid!

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Balen Nies en Najet :cry: Maar 1 troost; bij de vissersclub in mei is het ook heel gezelli :) Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Liek, Neel, Lieverd en de rest...ik duim op topsnelheid

Karin ben idd blij dat ie terug is....binnenkort weer lekker klussen ;)

17. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi

hier heb ik nou ook al twee weken last van
    en als ik normaal ongesteld moet worden heb ik
    nergens last en die steken heb ik nou ook voor
    het eerst en dat vind ik wel heel apart.

heel veel liefs samantha

:D :D :D 18 april twee jaar samen :D :D :D

18. bengel

bengel Niet meer actief

gelukkig dat ik bij jullie hetzelfde lees, zoals ik me voel...hoe dichter we bij onze nod komen, hoe zenuwachtiger, en hoe gespitster we zijn op evt symptomen ;) ,
    ik zit in ronde2. ronde 1 duurde 70!!! dagen, dus ik weet niet wanneer mijn nod zal zijn..dacht wel mijn eisprong gevoeld te hebben...en daarvoor in wenen flink geklust :oops: , maar ja..dat is ook maar gissen, wellicht ben ik nu op dag 30 wel het meest vruchtbaar...zucht..
    we wachten maar af he...
    ik probeer vol te houden tot 30 april, als er dan geen :evil: zijn, ga ik maar testen.................succes allemaal en anders treffen we elkaar in NOD mei!

Trusten!
    Bengel

19. Niet meer actief

Hoi Elvira,

Ja idd balen, maar we gaan er weer voor!

Liefs Nies

20. Anka

Anka Lid

Mar 25, 2006
    69
    0
    0
    ZuidHolland
    Hoi Hoi Dames,
    Zucht ... dat gissen ja... ik probeer me gedachten ook steeds er van af te houden maar dan voel ik weer "wat "en denk ik er eigenlijk automatisch weer aan. Over 9 dagen is de NOD... Volgens een kalender zou de 17e een evenuele innesteling plaats vinden, ook vandaag weer lage buikijn en onderrug pijn .. Niet zo zwaar dat ik dubbelklap maar meer een zeurderige lang aanhoudende pijn ..... zou natuurlijk erg goed de aankomende ongi kunnen zijn??? ( heb er nooit zo opgelet hoeveel dagen voor ongi ik pijnen krijg)
    Pff en NOD is als ik op reis ben voor mijn werk dus kan dan met niemand het goede nieuws of slechte nieuws delen! :((
    Zijn er meer dames en met ongi gevoelens op de 19 e dag van cyclus en zo ja wat voelen jullie dan?

X Anka

Share This Page