wat niet is kan ik er niet van maken, ben niet het type om direct bij de pakken neer te zitten. jammer wel. maar ja komt weer een nieuwe ronde dacht ik zo. lieke;.
Evengoed balen Liek Maar zoals ik al zei; ik heb een plekje voor je aan de oever vrij gehouden. Het is er bereleukies Uiteraard blijf ik toch nog ff duimen, alhoewel ik denk dat je wel gelijk hebt.... Knuf Elvira
weet iemand wat de maximale lengte is van de luteale fase?? ik las ergens 10/14 dagen maar kan dat ook 17/18 dagen duren?
haai allen, is hier nog goed niets nieuws te melden? geen gemene duivels te bekennen enzo? ik duim me helemaal gek voor iedereen!
Lieke, jammer dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde helaas! Ik hoop dat je dan meer geluk hebt. Nou, ik ben nog niet ongi. Ik wacht dus gewoon nog rustig af. Alle anderen die ook ongi zijn geworden veel succes in de volgende ronde. Ik heb even geen tijd gehad om alles terug te lezen. Er is weer erg veel gepost. Groetjes, Lieverd
De fase na je eisprong kan tussen de 12 en 16 dagen duren.. ik heb zelf altijd 16 dagen. 14 is gemiddeld.. groetjes
Bedankt! Ik hou jullie op de hoogte. Ik moet nu weg, maar zodra ik nieuw heb, horen jullie dat. Neeltje en Summer, hopelijk blijken we straks alledrie zwanger. Succes met wachten. Gr. Lieverd
voor jou ook happydeesje fingers crossed.. en summer fijn dat je nog geen gevoel hebt dat ze komen. liek.
ik blijf nog steeds van die rare dingen voelen inmn buik, dingen die ik nog steeds niet herken In mn onderbuik vage krampjes, nog steeds redelijk misselijk, mn borsten voel ik nog wel maar minder als de afgelopen dagen. Om gek van te worden!!!! HIhihihi l liefs deesje
Tis toch echt raak daar bij beneden. ik benoem mij officieel een vissersvrouw vanaf nu. ff de banner aan gaan passen...... liek.