ja lieke, dat is de beste instelling dat je kan hebben. Ik je eige lichaam blijven geloven!! liefs deesje
thanks Natas, ik zit nou volgens mij op dag 15 dpo en op mijn NOD zou het dag 18 zijn, ben benieuwd, blijf het wel vreemd vinden dat FF geen lijn aangeeft???
jammer, lieke, veel succes in de volgende ronde. happydeesje, summer, lieverd en Neeltje, jullie maken het spannend. gaat er iemand van jullie spoedig testen? Ik duim in ieder geval voor jullie en ook voor anderen hoor, die ik vergeten ben te noemen!
uhh ik wil zo lang mogelijk proberen om hetuit te stellen, zeg ik nu heeeeel stoer maar of dat me gaat lukken geen idee. Maar natuurlijk laat ik het jullie weten wanner ik ga testen en wat de uitslag is !! liefs deesje
nee klopt, mocht het zo zijn dat ik door ga naar de volgende rond neem ik er eentje.. Naar mn eigen telling zou ik zaterdag ongi moeten zijn geworden,maar ja aangezien dat ik eind januari gestopt ben met de pil kan het natuurlijk nog zo zijn dat ik er van alles aan het veranderen is in mn lichaam. Vind het dan ook allemaal reuze spannend. misschien iets te spannend dat mn ongi dus niet komt.... flink wachten dus
dames, ik ben er weer vandoor ik moet naar mn werk, ff lekker me gedachtes verzetten. Allemaal een fijne dag nog .. Liefs deesje
Balen liek maar we blijven positief he! Neeltje, nu 15 dpo... spannend!! Mijn duimen gaan overuren! groetjes
Vanmorgen getest op de eerste verjaardag van mijn zoontje, maar het was vet negatief . Ik verwacht dat ze niet al te lang meer wachten met komen die duivels. Mijn tempkaartje ziet er nog steeds heel goed uit, maar dat is denk ik morgen wel afgelopen. Hier nog een keer mijn tempkaartje: Ik heb het al van me afgezet en ik ga lekker genieten van de eerste verjaardag van mijn zoontje!
ten eerste gefeliciteerd met je zoontje maak er een mooie dag van. ik hoop voor je dat ze toch niet omen en dat je over een paar dagen toch een pos. test krijgt
Goedemorgen, middag is het inmiddels.. er lang uitgeslapen! @ Lieke ik bewonder je nuchterheid! Ik hoop voor je dat het niet doorzet maar zoals je zelf al schreef, niet bij de pakken neerzitten. Gelukkig is het voorwerk Alles behalve vervelend! Voor jou en de andere dames blijf ik duimen! Zelf na de ondderrug pijn en buikpijn van gisteren vandaag nergens geen last meer van... Mischien was het mijn lichaam dat de ongi met veel toeters en bellen aankondige ...Ik en mijn lijf houden nogal van een potje drama! hihi Heb wel raar gevoel in mijn blaas..geen pijn maar btje branderig.. Mischien wel een blaasonstekeing.. BAH! Hoop dat ook dat vandaag mag verdwijnen! X Anka
@ Natasja Tuurlijk blijven we positief. @ Anka, bedankt , ik geloof niet dat je de enigste bent die mij nuchterheid bewonderd. Tuurlijk wil ik ook graag , anders stop ik niet met de pil. maar wat heb ik er aan om bij elke ong in een dip te gaan zitten. Ik heb gewoon ontdekt dat het leven te kort is om niet te genieten. dus waarom zal ik ook niet zonder zwangerschap en kind gaan genieten. 9 de ronde is nog niet dramatisch lang om proberen zwanger te raken aangezien gewoon het jaar nog niet om is. misschien krijg ik mijn dipje nog wel als ik wat rondes verder ben. maar voor nu ik schiet er niets mee op. hoop dat ik anderen deze positieve moed ook kan overdragen. misschien denken jullie wel tjee die ziet ook alles zonnegeur en maneschijn, niet hoor . ik heb ook mijn moeilijke momenten gehad . en ook nu vallen sommige dingen niet mee in het leven. maar dank zij een andere manier van denken maak ik het mezelf in ieder geval makkelijker. lieke.