Nou, daar was ik ook weer.... Ik heb niet bijgelezen, want er is zoveel gebeurt in mijn afwezigheid dat ik er vierkante oogjes van zou krijgen! Kan iemand kort samengevat verslag uitbrengen? Ik heb morgen mijn NOD, denk dat het er wel echt aan zit te komen, want voel me niet echt anders dan anders! Het nadeel is bij mij alleen dat ik mijn ongi van te voren niet voel aankomen! Marian
ik voel het ook nooit aankomen Marian, begin nu ook maar weer met inlegkruisjes en alles overal mee naar toe slepen voor ik weer overvallen word, spannend meid ik hoop dat je zwanger bent!! mijn duimen draaien hoor
nou m'n witvloed is weer begonnen dus ik denk nu echt dat het niets wordt deze ronde, ga m'n visnetje maar vast erbij pakken
he balen Liek, maar succes in de volgende ronde en wie weet helpt het visnet om de zaadjes te vangen!! He Neeltje die rammetjes koppigheid ken ik!! gewoon stug volhouden hoor!! Karin
Hoi allemaal! Ik ben ook nog in de race hoor! Het ziet er nog steeds goed uit! Mijn temp is nog steeds hoog. Ik had een dipje van 0.2 graden 2 dagen lang en nu is mijn temp al weer 2 dagen 0.3 hoger! Die steekjes ken ik ook hoor en ze zijn soms erg fel! Normaal als ik ongi moet worden heb ik dat dus niet maar nu wel. Ik merk het zowat niet als ik ongi moet worden dus dit is wel erg veelbelovend. Mijn tepels zijn ook gevoelig nog niet zo erg als bij mijn andere zwangerschappen, maar dat hoeft niks te betekenen. Het is toch normaal dat je baarmoeder weer wat zakt en meer open gaat als je NOD nadert? Ookal ben je zwanger? Kweenie ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. Voor degenen die op visexpeditie zijn gegaan hoop ik dat jullie veel vangen!! Alle meiden die nog met mij wachten, ik duim voor jullie! Het zijn zware dagen, maar het meeste is geweest we moeten nog even volhouden! Mischien dat ik woensdag wel een testje waag, ik heb er toch 9! liggen hihi
Neeltje,Semamama,Summer en Harley wat spannend meiden,hopelijk blijven ze voor jullie uit hoor,ik duim nog steeds Lieke balen meid en inderdaad heel goed dat je er zo positief bij blijft,ik neem een voorbeeld aan je Tja ik voel helemaal niks net als de andere keren,alleen net een beetje witvloed dat ik normaal een week voor de tijd heb,oh ik ben zo bang dat ik weer zo'n achterlijke korte cycles heb als de vorige keer
Nou Palmie ik duim ook voor jou hoor! Ik hoop dat het ook voor jou goed gaat komen! De laaatste aprilmusketiers gaan niet naar mei! (hoe gezellig het ook is daar )
Dank je wel Harley Maar ik ga nergens meer vanuit hoor met dat rare lijf van mij ghihi ze zullen ook dit keer wel weer komen Succes meid,hoop dat je dit keer een superei hebt gehad
Haha bedankt! Ik kan er niks aan doen, maar ik heb er zo'n goed geveol over! Ik hoop dat ik niet teleurgesteld word, we zien 't wel. Palmie je moet toch nog 11 dagen? Dat is nog tijd genoeg om symptoomjes te krijgen hoor!
Ik ga ff eten koken. Ik rammel van de honger! We hebben de hele dag in de tuin gewerkt, het ziet er nu weer leuk uit, maar je krijgt er wel trek van! Misschien tot later!
Heel vaak als je er een goed gevoel over hebt.......meid ik hoop echt voor je dat je gevoel het juist heeft,ik vind het in ieder geval een heel goed teken hoor Tja ik ben de vorige keer 5 dagen uit het niets te vroeg ongie geworden dus ik ben een beetje bang dit keer
goed gezegd harley, inderdaad hebben we het grootste gedeelte van het wachten er alweer opzitten. Ik hoop trouwens dat jou goede gevoel klopt. Dat goede gevoel had ik tot gister ook. Maar vandaag ineens vanochtend en net ... waardoor ik nu niet goed meer weet wat ik ervan moet denken.
Gezellig hier! Ik ben zo benieuwd wie er zwanger zullen zijn. (helemaal niemand? ) Hopelijk wel hoor! Erg leuk om dit bij te houden en te lezen.
Ik vind het trouwens erg lijken op een examen afleggen. Het oefenen, het daadwerkelijk examen, het wachten op de uitslag, ben ik geslaagd of niet?