hihihi nou dan moet ik toch beter leren, want tot nu toe ben ik 8 keer gezakt! ga op voor mijn 9de examen! hahahahha misschien maar op voor staatsexamen? hahahahahhaha
Hoi allemaal! Hier ook nog steeds geen ongi te bekennen. We wachten dus rustig af. Lieke, ik bewoner het hoe jij in het leven staat. Laten we voor de rest weer gezellig met elkaar verder wachten. Harley, ik vind het helemaal spannend voor je. Woensdag ga je testen toch? Gr. Lieverd
nou nee laten we dat maar niet doen. hou het maar lekker bij je eigen mannetje wel even aanvragen bij harry potter
wahahahahahah ow ow ik lach mij het rotje hier..............je kan mij bijna horen hoor zo ver ben ik niet van je vandaan..
Eigenlijk vind ik Balkenende niet eens zo heel lelijk, maar hij maakt zichzelf zo flapdrollerig met dat stijve tuttenkapsel en dat malle brilletje. (hij heeft overigens nu een iets 'vlotter' model..hehe) En hij gedraagt zich ook a-sexueel. (waar HEB ik het over? alsof een minister president sexy moet zijn.. )
ok smaken verschillen en dat is ook maar goed ook en ik vind trouwens dat ze best sexy mogen zijn moet je zien hoe de stemmen dan omhoog schieten