ik had dus zaterdag... zo pijnlijk, dacht aantal keer dat ik er zelfs van moest overgeven.. zat in een kamer vol visite, pijn zeg!!
Tja laat ik dan ook maar mijn mandje gaan opzoeken,heb eigenlijk nog wel slaap in te halen(dat rotei ook ) Ff mijn zwaard opbergen en dan lekker plat Ladys tot morgenavond!!!
Slaaplekker meid, was even afgezakt naar een fijn dansprogramma !! Morgenavond gaan we weer allen voor één toch ??
Ik wilde me net aan gaan melden als musketier, maar zag dat dat al voor me gedaan was Wat een lieverds zijn jullie toch allemaal!!! Ik heb even lekker geshopt in de Makro vanavond. Was wel ff lekker. Verder vanmiddag lekker paardgereden...dus een leuke ongidag ervan gemaakt! Ik leg mijn zwaard nu ook ff opzij en ga lekker onder de wol met mijn ventje! See u soon....
als ik uitga van m'n langste cyclus heb ik m'n NOD 24/4,als ik uitga van m'n normale cyclus 8 april,dus ik meld me bij deze ook bij de april NOD-ers.Wordt veel klussen deze maand om dat verschil te overbruggen haha
Elvira en Lucia,kom erbij meiden,gezellig bij de Musketierenclub. Kon het niet laten nog ff snel een kijkje te nemen hier hihi,even mijn zwaard pakken en dan op naar mijn werk bleeeehhhh ik heb helemaal geen zin,blijf liever hier See you this evening!
ik heb dinsdag avond erg veel buikpijn gehad, heb dat anders nooit !volgens mij is het een grote schoonmaak deze ronde en geeft me wel een goed gevoel, eigenlijk toch wel fijn om na m'n miskraam nog een normale menstruatie te hebben. het vloeien wordt nu al weer een stuk minder dus kunnen we weer snel aan de bak, heb er weer zin in!! liefs, Neeltje
ook ideaal dat het niet zo lang duurt! als het dinsdag begint en nu al minder word. bij mij duurt dat altijd veel langer. voor zover dat ik ongi word natuurlijk, haha.
JOin our musketierclub meiden ! Fijn Neeltje dan kan je er weer lekker tegen aan !! Hihi die van mij mogen eigenlijk ook al gaan stoppen !
Ja echt weer gezellig hier, ik kom ook weer gezellig mee praten Ja bij de musketiers kan ik niet mijn nod is 9 april Misschien dat er nog meer meiden rond mijn nod zitten? Liefs Manon.