Begrijp me niet verkeerd, ik eet nog liever al mijn schoenen op dan dat ik wat met Balkenende zou moeten doen! Wat een onderwerp op een zwangerschapsforum!!!
De duiveltjes zijn bij mij nog ver weg. Ik hoop dat ze ver weg blijven, hihi! Ik heb afgelopen zaterdag getest, maar deze was negatief. Misschien te vroeg getest, want mijn vorige cyclus was 39 dagen en afgelopen zaterdag was dag 28. Mijn vorige cyclus was de eerste pilloze cyclus. We hopen dus gewoon verder!!!
Ik denk dat ik ga testen op dag 40 en vandaag is dag 30. Ik wacht dus nog 10 dagen. Bah bah!! Duurt me eigenlijk nog veel te lang.
Ik zal ook voor jou duimen. Heb je al eventuele zwangerschapsverschijnselen of iets wat daarop lijkt? Hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig? Voor ons is het de 2e ronde. Ik heb daarvoor 11 jaar de DIane geslikt. Jij?
Ik test me steeds helemaal gek, die testen kosten zo weinig, dan kan ik het gewoon doen als ik zin heb. (niet nu al hoor, is nu nog veel te vroeg) Ik vind het zo leuk om te testen!
wij zijn ook maar net bezig half feb. gestopt met de pil. ik heb niet echt verschijnselen wel last van mijn borsten. wou dat ik ze af en toe opmijn nachtkastje kon laten liggen. en voor de rest weet ik het eigenlijk niet. wil er ook niet zo mee bezig zijn dan isde teleurstelling zo groot maar is wel moeilijk hoor
Summer, ik ken dat. Ongemerkt ben je er toch mee bezig. Alhoewel ik niet echt verwacht teleurgesteld te zijn bij een eventuele menstruatie. Ik verwacht gewoon nog niet dat het zo snel gaat lukken. Dan kan het alleen maar meevallen. Gr. Llieverd
dat is waar wij zijn er ook van uit gegaan dat het een jaar kan duren en we hebben vakantie geboekt dus als het dan niet gelukt is is dat ook geen ramp en zo wel vind ik het ook prima