Zo denk ik er inderdaad ook over. Dat neemt niet weg dat ik nu wel het gevoel heb dat het wel mag. We zijn ook nu al gestopt met het idee dat het nog wel een jaar kan duren, maar als je dan eenmaal gestopt bent, mag het ook wel komen.
precies maar ik ga jullie een dfijne avond wensen ga even met de hond wandelen en dan lekker met mijn mannetje een filmpje kijken tot morgen allemaal
Ik bestel die simpele stripjes, die zijn het goedkoopst. (en ik ben een kniert hehe nee hoor) 3,99 (komt nog een beetje verzendkosten bij, in totaal wordt t 5 eurosjonnies ofzo) is echt geen geld vergeleken bij bijv die clear blue tests. En je hebt het de volgende dag al in huis, als je voor 18:00 (geloof ik) besteld hebt.
Ik heb net drie testjes besteld. Ik ga koffie drinken met mijn mannetje. Fijne avond allemaal! Groetjes, Lieverd
Ik heb ze ook, ga ze woensdag proberen. Tjonge zeg, ben ff een paar uurtjes weg, kom ik terug word gewoon onpasselijk van wat ik lees! HAahaha balkenende!!! Jullie verzinnen wat hoor! Haha! Iedereen heel veel succes! Ik ga weer weg want m'n mannetje wil op de computer. Fijne avond! Tot gauw!
nou daar ben ik weer, uitgewerkt en wel, was wel ff lekker dat werken kon ik ff mooi mn gedachtes verzetten. Maaaar ik zit ook nog steeds in de race hoor spannend!!!!!1 liefs deesje
ja dat dacht ik ook wel en idd we zijn pas halverwege de maand, Ff terug lezen denk ik om te kijken wie er nog in de race zijn