pfff ik duim weer voor je Natasje dat het toch snel komen mag. ..... enne Stientje jou volg ik gewoon in mei hoor!! Karin
Hoi meiden, Wilde nog even laten weten dat ik nog in de race van april ben. Jammer Albertina dat het deze maand niet is gelukt. Happydeesje, volgens mij hadden wij allebei afgelopen zaterdag onze NOD en allebei negatief getest. Toevallig! Ik denk alleen dat ik toch weer een cyclus heb van 39 i.p.v. 28 dagen, dus ik ga op dag 39 weer testen. Gr. Lieverd
Dat duurt dan nog wel even Lieverd. gaat het je lukken om het zo lang vol te houden. Wat denk je er zelf van deze ronde???
Ik denk dat ik het wel kan volhouden. Ik wil proberen ervoor te zorgen dat het geen obsessie wordt. Ik heb geen flauw idee of het deze ronde raak is. Soms heb ik echt het gevoel van wel en even later weer van niet. Ik heb geen idee. Ik zie het wel. Het is pas de 2e ronde, dus ik ga er niet vanuit dat het nu al raak is. Dan is de teleurstelling straks ook niet zo groot. Ik ga nu naar bed. Fijne avond en voor straks welterusten! Gr. Lieverd
Daar ben ik weer, terug van ons weekendje weg! Helaas heb ik geen goed nieuws mee terug te nemen, de zijn zaterdag al gekomen.... Dus dit keer had ik een cyclus van 23 dagen, raar maar waar! Balen hoor, was gelijk depri.... Dus: op naar het mei topic met mn nieuw aangeschafte hengeltje en schepnet! Maar ik blijf hier ook nog hangen hoor, net zo lang tot jullie ook in mei zitten of nog liever in het zwanger topic! Vorige keer had ik dus een cyclus van 26 dagen, nu van 23. Kan ik mijn banner dan het beste op 26 of 23 dagen instellen? Meiden bij wie ze ook gekomen zijn: Balen!!! Maar nu wel gezellig in het mei topic... Kaily: nog maar zes dagen voor jou, spannend hoor! Hoe schat je je kansen in? Lieverd: overtijd zie ik! Heb je al nog een keer getest? Spooky: heb je alweer getest? Runner: wat zit ons lichaam toch vaag in elkaar! Heb je al duidelijkheid? Moontje: ik zag je vraag over de maansteen. Heb je geen De Tuinen in de buurt zitten? Daar heb ik m gekocht. Summer: hoe staat het bij jou ondertussen? 1 dag overtijd, toch? Asjuh: gefeliciteerd met je zoon! Neeltje: wat een symptomen allemaal! Nou maar hopen dat het de goede symptomen zijn! Hoop dat ik niemand vergeten ben, maar na 33 pagina's bijlezen......
nee ik heb nog niet getest. ik heb nog steeds bruinverlies. maar ik heb goede hoop. mijn vader zegt dat ik zwanger ben en mijn schoonzus en nog een paar mensen. er is er maar eentje die weet dat we bezig zijn. groetjes
als ik uitga van 28 dagen dan was het afgelopen dinsdag maar als ik ervan uitga dat het 14 dagen na mijn eisprong zou zijn dan was het vorige week zondag. woensdag getest met predictor en die was nega en donderdag bruinverlies maar word nu wel minder gelukkig. denk deze week testen
Goedemorgen allemaal, hier nog steeds niks te bekennen van de Ik had een cyclus van 23 a 24 dagen dusss ja dat was zaterdag. Ook ik ga het zo lang mogelijk volhouden om niett e testen lieverd, ff kijken hoe lang ik het volhou ook Fijne dag allemaal kusss deesje
Jaja de laatste loodjes, wat gaat het worden?! Spannende tijden! Voor degenen die het mei topic gaan versterken...veel succes en veel vangen hoor! Voor de laatste april musketiers...nog even volhouden, ik duim voor jullie! Ik ga lekker werken, ik kom vanavond nog wel even kijken hoe het er voor staat! Fijne dag!
Goedemorgen, Nog geen ongi te bekennen hier. Deesje, laten we samen wachten en tegelijkertijd gaan testen op een bepaalde dag. Gedeelde smart is halve smart toch? Gr. Lieverd
ik heb nog niet bijgelezen meiden sorrie, maar moet zo gaan werken. iedereen die ongi geworden is, balen meer hopelijk de volgende ronde meer geluk en aan alle wachtende en testers succes!! mijn temp is vanmorgen weer een 10de gestegen en dat op dpo 16!! ik word er helemaal vrolijk van!!!
hihihi ja dat is zekers waar, kunnen we misschien idd wel doen, hoelang wil jij dan nog wachten??? Liefs deesje
vannacht met onwijze krampen wakker geworden. eindelijk zekerheid, hoop niet dat m'n volgende cyclus ook zo lang gaat duren! ik schuif ook door naar mei, de 24ste, hopen dat het dan wel wegblijft!! iedereen veel succes hier en hopen dat we jullie voorlopig niet meer terug zien!!