Nou ik heb zo raar gedroomd. Ik liep steeds over straat met een tas vol troep, waaronder ook allerlei zwangerschapstesten. En dan vroeg ik bij een bedrijf of ik even naar binnen mocht om te plassen, en vervolgens een test te doen op het toilet. Maar die testen waren ZO ingewikkeld, heel langwerpig met veel venstertjes, en er zaten losse onderdelen bij die je eerst er aan vast moest maken. En ik maar lezen in die bijsluiter, maar die was ook heel groot met heel veel info over het milieu, en tussendoor moest ergens de gebruiksaanwijzing staan.. En toen was ik bij een vriendin van me, die vertelde dat ze een abortus had gehad. En toen ik vroeg van wie ze zwanger was, zei ze dat dat van iedereen kon zijn omdat ze met de halve stad naar bed was geweest. Ik ben er echt veel teveel mee bezig!
Hahahaha. Hoe kom je erbij! Of je bent zwanger , dat kan ook, dan droom je geloof ik ook raar Liefs Nies
Hebben jullie al kinderen? Omdat je zegt "nog eens" Ben niet nieuwsgierig hoor! Maar maakt ook niks uit eigenlijk, ik heb twee zoons, van 11 en 4 jaar, enne ben er nu ook weer erg mee bezig hoor. Denkt toch dat dat blijft!
Hallo. Ik kom weer eens even kijken. Sorry geen tijd om alle +/- 50 (?!) pagina's te lezen die ik gemist heb... Dus iedereen die doorgaat naar de volgende ronde: balen, maar zet hem op in de volgende! Iedereen met een positieve test: gefeliciteerd! Ik zit ook nog steeds in de race, zaterdag nod. Begin een beetje zenuwachtig te worden nu. Voel wel van alles, maar het begint ook te lijken op ongesteldheidsverschijnselen Ik word gek! Gekke dromen heb ik ook. Annabella die van jouw was wel heel raar, haha. Als ik bedenk hoe vaak ik al gedroomd heb dat ik zwanger was. Soms zo echt dat ik bij het wakker worden even aan mijn buik voel of het nou een droom was of echt
Ik heb nog geen kinderen, Nies. Maar ik ben wel zwanger geweest, en dat is een miskraam geworden! (staat onder mijn naam) Leuk dat je al 2 zoons hebt, wat een variëteit in leeftijd straks als er nog eentje bij komt. En ja, zodra je besloten hebt dat je zwanger wilt worden, ga je je er toch heel erg mee bezig houden. Ik wou dat ik kon zeggen "we zien wel hoor, ik test wel een keer als ik niet ongi word".
Haha dus jij hebt ook rare dromen, Wannabemom! Ik heb steeds hele lichte menstruatie achtige kramp, ben bang dat ik een week te vroeg al ongesteld word. Bij mijn vorige zwangerschap had ik deze lichte krampen ook, maar het zou heel goed kunnen dat mijn hele cyclus in de war is, na mijn miskraam en curettage.
He meiden, HA,ha,ha,ik heb erg moeten lachen om die droom , wat het al niet met je doet he, heel herkenbaar!!! Ik zit zelf ook nog in de race, NOD is zondag...... Voor alle meiden die in hetzelfde schuitje zitten zet ik m'n duimen in de hoogste versnelling, en anders gaan we gewoon mee vissen, ik woon zelf in een provincie met veel water, dat dat zit goed,hi,hi. Zal ik m'n hengel vast maar uitgooien??? Want ik voel nu helemaal niks meer, had afgelopen dagen nog pijnlijke borsten, maar dat is vandaag ook zo goed als over......of weer een late eisprong.....laat ik m'n hengeltje nog maar even in het schuurtje staan!!!!! Ga ik alvast m'n dobber wel oppoetsen,HA,HA,HA Liefs Mirelle
Ja ik zag het staan onder je naam, vervelend zeg, en dat bij 12 weken En idd de leeftijden van mijn kinders lopen nogal uit één. We zouden het in 1e instantie ook bij twee kinderen houden maar het begon toch weer te kriebelen. Ik ben nu 34 dus mijn leeftijd gaat ook mee spelen. Mijn man word 40 dit jaar en nog 1 keer zo'n klein poepie erbij lijkt ons toch wel geweldig. Nu maar hopen dat het lukt. Liefs Nies
Vanmorgen ongi geworden, precies op tijd! Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, dus de teleurstelling is niet groot! Iedereen die nog zit te wachten, sterkte! En voor degene die doorgaan naar mei: Tot daar! Marian
Onlangs ook gedroomd dat ik bevallen was, maar dat we nog geen naam hadden uitgekozen. Dat kind is de eerste paar weken naamloos door het leven gegaan. Tsja hoe bedoel je, ben er een beetje veel mee bezig... Zal wel moeilijk voor je zijn Annabella om na een miskraam weer aan de slag te gaan? Lichte menstruatiekrampen heb ik nu dus ook, kan dus ook goed nieuws zijn? Ik schrok me wel even kapot toen ik zag op de calculater dat de uitgerekende datum 30 december zou zijn! Maar goed liever dat dan weer een maand(en) in spanning te zitten. Allemaal succes met wachten hoor!
Spannend he mirretje! Jij nog 6 daagjes.. @Niesje: leuk, nog een keer een kleintje erbij! Heb je nog oude babyspulletjes, of moet je weer vanalles opnieuw aanschaffen? @Marian79: toch kl*te zeg!! Succes in mei!
@Wannabemom; nee hoor ik heb geen moeite meer met mijn miskraam. Misschien komt dat ook omdat ik nooit een hartje heb horen kloppen. Ik kwam er met 11 weken achter dat het niet meer leefde bij de eerste echo. Een week later is de miskraam vanzelf op gang gekomen, maar dat ging niet goed dus ik moest alsnog gecuretteerd worden. Deze keer wil ik een goeie baby!! En ja, die krampen kunnen ook voorkomen tijdens (het begin?) van een zwangerschap.
Hoi Annabella, Nee, heb alles weg gedaan We zouden het bij twee laten, maar maakt niet uit, toch wel leuk weer opnieuw shoppen. En je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, toch?
en dames hoe gaat het hier? nog steeds aan het wachten? ik wel denk dat ze er ook nog niet aankomen ben benieuwd hoe het met jullie gaat
hoi Nies ook ik heb alles weggedaan ...maar dat is niet erg , dat zou nu ouderwets zijn ...13,5 jaar geleden aangeschaft ik kan ook niet wachten om weer dat kleine spul te gaan kopen ..maar ja zal wel moeten (af)wachten ...heb vandaag flink buikpijn pfff...alsof ik flink ongi moet worden greetz asjuh
Hoi Asjuh, He balen, laten die duivels lekker weg blijven! En anders mee naar mei hoor, gezellig! Even afwachten dus nog. Ik heb toen mijn jongste zoon geboren werd ook alles nieuw gekocht, dus zo oud was het nog niet. Ik heb wel spijt dat ik m'n kinderwagen weg gedaan heb. Die was nog zo mooi, en het was gelijk een maxi-taxi. Maar goed, ik ga er niet over treuren, we hebben 9 maanden de tijd om het spul bij elkaar te krijgen dus tis niet ineens een grote uitgave. Behalve de babykamer dan Maar het blijft leuk