He kaily 122, we gaan bijna gelijk op.....spannend!!! Voor de rest, mijn duimen draaien...en anders misschien tot ziens in het "vissersclubje", heb m'n dobber al opgepoetst,ha,ha,ha Groetjes
hey Kaily, bij mij gaat het vooralsnog goed! m'n temp is vanmorgen weer gestegen en blijf me eigenlijk het zelfde voelen en m'n witvloed is weer bijna helemaal weg!! 't is maar goed dat ik geen test in huis heb, kan me bijna niet meer bedwingen!! hoe is het met jou??
@kaily 122: ik weet het niet hoor....had hiervoor gevoelige borsten, is vanaf vandaag bijna helemaal weg, wel wat steekjes hier en daar, maar heb nog niet zoiets van misschien ben ik wel........echt neutraal zeg maar, heb eigenlijk het gevoel gewoon weer ongi te worden, ook al heb ik nog geen krampjes, kun je het nog volgen???ha,ha,ha Ik ga gewoon nergens van uit, laten we het daar maar op houden,ha,ha,ha En jij??? :
Oeh spannend, neeltje, met het stijgen van je temp. Nou hier dacht ik tot enkele dagen terug positief, maar nu wat steken gehad en weet niet wat ik ervan moet denken. Ik heb ook een soort van spierpijn of iets in mijn buik... erg onzeker nu eigenlijk. Wanneer mag je van jezelf gaan testen??
wow het is weer erg veel bijlezen na een dagje werken! Sory ik heb niet alle namen onthouden, maar iedereen die ongi is geworden... heel veel succes in de volgende ronde, dat het maar de laatste mag zijn voor ongeveer 9 maandjes.... Neeltje die temp van jou klinkt goed hoor! Spannend! Ik dacht dat mijn NOD zaterdag zou zijn,m aar ik heb me vergist! Het is vrijdag! Dat scheelt toch weer een dagje wachten! Hihi Hier ziet het er nog steeds goed uit, mijn temp blijft keurig hoog en mijn borsten worden met de dag gevoeliger! Ook heb ik al een week steekjes en gerommel in mijn buik, dit zal niet van een naderende ongi zijn, want ik merk nooit van tevoren dat ik ongi ga worden. Als mijn temp morgen nog hoog is ga ik gewoon een testje wagen, ik heb er toch zat in huis! Hoe is het met alle aspirant zwangeren? Kunnen jullie de zenuwen nog de baas?
Hoi, Ik wacht met testen tot de 26e, omdat mijn vorige cyclus 39 dagen was. De 26e is de 39e dag. Ik ben dus erg benieuwd! Gr. Lieverd
hahah mirretje en neeltje, we hebben allemaal dezelfde spanning op dit moment, denk ik. Wat denken jullie van die steekjes die ik beschreef, weet gewoon niet wat ik ervan moet denken...
Ik denk af en toe niks meer van dingetjes die mijn lichaam doet. Ik voel iedere keer vanalles en dan weer niets. Ik doe geen uitspraken.
succes met testen Harley, klinkt goed meis!!! ik ga voor je duimen morgen!! @Kaily, ik mag van mezelf echt pas op z'n vroegst de 20ste testen. wanneer ga jij testen??? die spierpijn had Pim ook geloof ik en die was zwanger en die krampen komen geloof ik ook veel voor hoor!! spannend meid
wel erg spannend voor velen nu. Ik ga voor jullie echt super duimen, het moet toch iemand of meerderen of allemaal van ons lukken!!!
Ik weet nog niet eens wat ik bij mezelf moet denken, laat staan bij een ander,ha,ha,ha,ha Nee, maar die steekjes, is toch een teken dat er iets aan het gebeuren is,toch : Maar ja, dan kan het nog twee kanten op....... Succes allemaal!!!!
daar sluit ik me graag bij aan!!, ik stel wel een lijst op met m'n kwalen als ik zwanger ben!! dat beloof ik