Meiden even een vraagje Ik zit nu op mijn 9 de dag van mijn cyclus en hij is nu al 2 dagen erg laag. Zou mijn ei er nu eerder aan komen? Mijn slijm is er ook al wat denken jullie Liefs Manon.
ja ikke (nod rond 9 april), ik weet het niet precies welke dag, maar ook zo rond die tijd, mijn cyclussen zijn zo rond de 24 of 25 of 26 dagen en ik heb voor de verandering deze maand maar eens geen banner. we zien allemaal wel, dan leef ik ook niet zo gespannen op die dag als ik niet precies weet welke dag het is.. ben benieuwd hoe het op deze manier bevalt. we klussen nu zo om de dag a twee dagen, heb ook geen idee wanneer ik een eitje heb gelegd, wel al een paar dagen wat gerommel gehad, maar dat is sinds vandaag over. heel veel succes meiden met niet ongesteld worden!!
Durf ik niet te zeggen! Ik moet zeggen dat ik ook altijd wel vanaf dag 10 slijm begin te krijgen en heb meestal eitje rond dag 15.. groetjes
Iedereen die in april belandt behoort tot de musketiers !! Dus kom er maar lekker bij !! Manon misschien bestaat er wel een mogelijkheid, vnl omdat je ook al zegt dat er slijm mee gepaard gaat !! 'k Zou zeggen een keer klussen kan nooit geen kwaad hihi !!!
zou kunnen, de banner is maar een indicatie, maar ik heb helemaal niet dat ik ook maar iets merk wat slijm betreft...
Ik ook nt hoor Sim is heel zeldzaam dat ik ook maar iet of wat slijm heb;.. ben droge meid hihi...net als jij denk ik.. dus me temp was eigenlijk me enige indicatie anders nts.. en daar ik dat nu ook even achterwege laat, wordt het echt puur op goed geluk !
Oke dan ik ben ook musketier hihi Ja klussen dat doen we nu echt om de dag, want ik heb mijn eitje steets mis gelopen pfff want toen stopte we met klussen Ik weet dat de banner niet altijd gelijk heb, maar ik blijf er wel een beetje in de buurt hihi gek he : Oke naar dat slijm moet ik dus niet kijken maar een lage temp dus wel. ik ben zo benieuwd wat mijn temp morgen zegt, maar hij kan toch nog komen dat is veelste vroeg : We zien we Bedankt voor de andwoorden Liefs Manon.
dat tempen heb ik heel even gedaan, maar ik vond het zo'n domper dat ie op een morgen ineens laag was, ik was die dagen ervoor heel opgetogen zo van, mooi, en toen was het ineens weer laag, tja balen. voel me nu een stuk relaxeder. we hebben ook een paar maand (rond de vruchtbare periode hoor hihi)elke dag geklust, maar ik heb het gevoel dat het dan een waar slagveld word daarbinnen, dat vechten om dat eitje, elke keer weer van die verse agressievelingen die tegen mekaar in gaan, dus vandaar nu om de 1 a 2 dagen, al ben ik nu ook wel bang dat we iets mislopen!haha, t is ook nooit goed he?
wij doen het ook om de dag Sim en afgelopen ronde was het ook niet raak, je moet denk ik gewoon geluk hebben. ik ben nu begonnen met tempen maar ga niet tempen om te zien wanneer me ei er is maar juist om te kijken of m'n temp hoog blijft om omlaag gaat, scheelt voor mij weer de spanning van wel of niet gaan testen!!
dat is zo, vooral als je de verleiding dan niet kunt weerstaan scheelt het op die manier veel geld! ik heb nu trouwens gelukkig geen testen meer in huis liggen, en aangezien ik nu zo'n beetje uitga van de langste cyclus tel ik er nog een paar dagen bij en dat word in mijn hoofd mijn nod, hopelijk scheelt het spanning we zien wel.. hoop dat we allemaal geluk hebben deze maand
Nou Sim dan lopen wij een beetje gelijk toch Dan ben ik nu niet meer alleen hihi Ik was toch niet echt alleen maar het is wel gezelliger als je met iemand ander mee kan lopen die de zelfde nod heb Succes allemaal dat word weer duimen he En inderdaad je moet ook wel een beetje geluk hebben denk ik Want je hoort wel vaker dat ze het omde dag hebben gedaan en dan is het ook niet raak Nou ja we moeten maar weer af wachten Liefs manon.
hoeveel musketiers zijn er nu al?? vind het wel supergezellig zo Wordt het niet eens tijd om de titel te veranderen in iets met musketiers? Grts
zo, heb gisteravond vroeg de computer uitgezet en moet me door 4 pagina's heen spitten! Gezellige club zo, ik zou de musketiers niet tegen me willen hebben! Groetjes Muskevier!
da's wel een goed idee! kan toch alleen degene doen die dit topic is gestart? ik weet helemaal niet hoe dat werkt eigenlijk... meiden succes allemaal deze periode, hoop dat de lente zich waar maakt!! en om de dag klussen, of elke dag, ach we zien wel, we kunnen niet meer dan ons best doen toch! zet m op musketiers!
Deze musketier is er ook weer na een dagje hard werken,dus nu ff ontspannen bij de musketierenclub!! Er zijn alweer nieuwe musketieren bijgekomen dus meiden allemaal heel veel succes deze maand en net wat Stientje ook al zei: ALL FOR ONE AND ONE FOR ALL,YOU GO GIRLS!!!!!
Krijg er al echt zin in Hihi... iedereen z'n zwaard al gesmeed, mijne staat al warm dagje of 2 ... en we gaan het gebruiken !!
Zeker weten,we rammen alle rot naar de andere kant van het heelal en laten ze pas over 9 maanden weer terugkomen
En ineens waren er in april ongelooflijk veel sterren...héhé en een rode gloed id sky... wie zich afvraagt wat dit fenomeen betekent ... zie Palmie ...
Hahahahaha Morgenrood , zon overboord ,ja ja dit word een hele zonnige maand(uhum dat hopen we dan he) maar ja dan hebben we in ieder geval een hoop lol weer gehad en dat is ook heel belangrijk