Dat zou wat zijn! Met z'n allen alsnog zwanger! Niemand meer naar mei! Hebben we alsnog een record! Neeltje ik vind het knap dat je zo lang kan wachten met testen ik hoop dat je temp lekker hoog blijft! Summer balen van je nega test, hopelijk wordt je och niet ongi en heb je over een paar dagen een posi te pakken! Wannabemom voor jou blijft het ook spannend he! Wow ongelofelijk! Iedereen die ik vergeten ben (sorry het zijn er ook zoveel) Voor jullie duim ik ook heel hard veel suc6! Ik heb net gependeld en volgens de pendel ben ik nu zwanger van een meisje en wordt het geen miskraam. De pendel zegt ook dat ik zondag positief test. Ik ga dus maar voor de zekerheid op zondag testen ipv zaterdag hihi ik hecht er niet teveel waarde aan, maar het is wel errug leuk en frappant!! Wat een maand zeg!
Spannend Harley!! Ik ben benieuwd of de pendel gelijk krijgt. Wie heeft er voor je gependeld? Gr. Lieverd
Ik heb zelf gependeld Lieverd, het is wel inspannend hoor moet ik zeggen. Ik hoop dat die inspanning beloond wordt!
Hoi Lieverd, Ik ben eind december gestopt met de pil, begin januari ongesteld geworden, begin maart na een kuur Primolut (had de dokter voorgeschreven) 3 dagen "ongesteld" geworden (amper bloed). Hierna niet meer ongesteld geworden . Ik vraag mij nu af of dat ik weer naar de dokter moet, dit omdat de dokter had gezegd dat ik na de kuur Primolut waarschijnlijk regelmatig ongesteld zou worden. Ik baal hier wel van want ik heb nu geen kanzen en ik wil graag een kindje. Bedankt meiden voor jullie interesse (ik heb mijn verhaal al een aantal keren verteld) Kus Senna
ik denk dat ik pas over een dag of 4 ga testen. @Harley, ik heb ook weer gependeld en ben ik zou nu zwanger zijn en test positief op 22 april, hahaha hoezo wishfull thinking!!
Hoi Senna, Dat is wel balen zeg! Als ik jou was, zou ik zeker nog een keer bij de dokter langsgaan. Volgens mij heb je nog wel kanzen hoor. Als je nu plotseling ergens een eisprong krijgt, dan kan je toch nog zwanger worden. Gr. Lieverd
Neeltje, kan jij ook voor mij pendelen? Hoe bedoel je zenuwachtig? Ik vroeg net Harley ook al om voor me te pendelen. Gr. Lieverd
ik pendel niet meer Lieverd sorry, kost me erg veel energie en ik ben echt al dagen zo ontzettend moe!!
Senna balen zeg dat het zo moeizaam gaat! Ik zou gewoon nog een afspraak maken al was het alleen maar voor je gemoedsrust! Lieverd ik vind pendelen behoorlijk heftig het maakt altijd een hoop bij mij los dus ik durf het niet zo goed voor een ander te doen. Ik ben een beetje bang voor wat er dan gebeurd. Je kan wel in het topic pendelen kijken, daar zijn meiden die ook voor anderen pendelen met mooie resultaten. Misschien wil een van hun het voor je doen. Ik hoop dat je succes hebt!
Neeltje ik lees net dat jij ook voor jezelf gependeld hebt! Spannend! Stel jij ook een controle vraag als je een belangrijk antwoord hebt? Zoiets als klopt dit resultaat?
@Harley, ik vraag altijd eerst wat ja, nee, misschien is, dan of ik een vraag mag stellen en na het antwoord of dat dit de waarheid is.
Ja Neeltje ik ook. Ik vraag ook altijd wat mijn pendelvermogen is, 10% 20% tot 100% en als het lager is dat 80% dat pendel ik niet dan wacht ik tot het hoger is. Op die manier krijg ik wel vertrouwen in wat ik doe. Lieverd ik heb een pendel kan je gewoon bij bijvoorbeeld de tuinen kopen of via internet. Ik ga er weer vandoor, mijn mannetje wil ook aandacht.. Ik heb ook wat probleempjes met de comp. Ik krijg dit berichtje er niet op, straks staat hij er driedubbel haha Alvast welterusten en tot morgen!
Meiden, succes met wachten en ik hoop dat jullie pendels het goed hebben voorspeld. Welterusten! Gr. Lieverd
Houden jullie het nog een beetje vol, april meiden? Ik houdt het even niet meer bij, wie al door naar mei is en wie hier nog zit. In ieder geval voor iedereen nog steeds heel veel succes. Sorry, dat ik niet meer zo vaak post hier, maar als ik tijd heb zit ik, uiteraard, veel bij het zwangerschap topic. Daarom hoop ik ook jullie daar snel te mogen begroeten. Groetjes Hope
Ik voel me nu wel weer goed. Had vandaag en zondag alleen wat licht bloedverlie waar ik me druk om maakte. Maar de VK heeft me gerustgesteld.( voor zover dan) Daar blijf je toch over door malen. Maar goed, verder vrij weinig kwaaltjes. Alleen van die vervelende jeukende stijf wordende tepels, hihihi soms echt genant. Wanneer is jou NOD?