Ik hoop het wel. Je leest het bij anderen wel eens, maar bij jezelf denk je dan toch van dat zal wel niet. Bij mijn zoontje had ik een positieve test 2 dagen voor mijn nod, dus dat heb je toch in je achterhoofd. Ik hoop maar dat het deze keer niet zo is en dat ik alsnog zwanger ben...
Gefeliciteerd met je verjaardag Neeltje!! Jee, als ik de afgelopen pagina's zo lees, is april niet echt een goeie maand geweest he? Er zijn niet veel zwangeren uit voort gekomen toch? Hopelijk wordt mei een leukere maand! Daar zal ik vast ook wel belanden.
Ja ik ben ook heel benieuwd naar Neeltje d'r uitslag! Denk je dat het deze maand gelukt is? (bij jou) 10uss (haha pas toen ik je naam hardop zei, snapte ik m) wat denk jij wat het wordt deze maand?
Jammer Lieverd en selmama, een negatieve test, hoop dat het te vroeg was. Fijne verjaardag Neeltje Jammer summer dat de duiveltjes gearriveerd zijn, de volgende ronde heb je hopelijk Meer geluk. Harley je houdt het spannend. Ooievaar, ik hoop het dat het innesteling is. Voor de rest allemaal veel succes. Het worden nog 10 spannende dagen, nog genoeg mensen in de race, deze maand.
Anabella, iets zegt in mij dat het wel een raak zou kunnen zijn deze maand, maar durf nog niet echt te hopen. Ga zaterdag testen... Groet 10uss
Selmama, wat balen van je negatieve test. Maar ja, zolang de duivels nog niet zijn gearriveerd bestaat er nog een kans. Neeltje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Summer, balen dat je ongi bent geworden. Ik wens je veel succes in mei. Voor de rest die nog zijn NOD in april heeft: ik blijf ook voor jullie duimen. Mijn tepels zijn trouwens supergevoelig. Ik hoef er maar een klein beetje overheen te wvrijven en ze worden hard en voelen beetje pijnlijk. Herkent iemand dit? Gr. Lieverd
lieverd bedankt voor je mede leven maar ach ga nu pas de 3de ronde in dus ga niet lopen klagen we zien wel als de tijd er is gebeurd het van zelf wel maak me er niet zo druk om.