ja lang verhaal, maar ze leeft nog, maar vraagniet hoe :S baal eran je gunt niet iemand of een dier dood maar sommige dieren zijn op maar helaas ziet niet iedereeen dat in :S dat is een beetje kort samen gevat lief dat je er naar vraagt trouwens
Ik was hier nog helemaal niet geweest. Ik deed mee aan de eerste ronde en ik lig er al meteen uit, ga niet door naar de mei ronde. Het is dus raak
Ja ik hoef geen aandelen te nemen, want ik heb er maar 2 testen gehad, vorige vrijdag (was 2 dagen te vroeg) en dinsdag, toen positief.
Hallo Dames! Weer wat bij te lezen! Inderdaad niet zon best e maand die April maand! Hoop dan ook dat voor diegenen die nog aan het nagelbijten zijn dat daar nog iets positiefs uit voort mag komen ( including myself) Vandaag heerlijk heel de dag nergens geen last van gehad... geen pijntjes en phantoom kwaaltjes zoals vorige maanden hahaha Kortom kan er geen peil op trekken dit keer! Afwachten dus! X anka
Ja dat van die tepels heb ik ook,ik ging gisteren op m'n buik liggen in bed en ging met m'n tepels over het laken...Aaaauuuuch!!Soms heb ik er ook zomaar kleine steekjes in Ik heb het al een paar dagen. Weet niet of het iets betekent,ik heb het vorige maand namelijk ook gehad. Gisteren zou ongeveer m'n NOD geweest moeten zijn,ik weet het niet 100 procent zeker maar het was normaal gisteren.Nog geen bloed te zien,maar ik durf geen testje te doen hoor! Denk dat ik ten vroegste maandag ga testen... In elk geval spannend voor je lieverd,succes! Grts Lucia xxxxxxx
Hey lucia Mijn NOD is 30 april, had afgelopen pasen mijn eisprong, heb sinds gisteren echt zeer gevoelige borsten. Had ik vorige maand ook, maar pas later gedurende mijn cyclus. Het blijft afwachten.. Is voor mij mijn 2 e ronde en hoop van harte dat het raak is. Succes allemaal. liefs anne
Gatver ik heb al getest ver voor mijn nod. (gisteren) What was I thinking?? Ik dacht, misschien heb ik mijn eisprong wel eerder gehad! Vanaf morgen kan ik beginnen met mijn testen, die kunnen al wat aangeven 4 dagen voor je nod. (zielig zeg dit) Dus vanaf morgen ga ik elke ochtend testen tot mijn nod, best wel erg eigenlijk, maar ik vind het zo leuk!! ZIEK!!!
Neeltje ik weet niet waar je uithangt maar ik zag net je banner een paar pagina's terug, wat fantastisch dat je zwanger bent! Wat een verjaardagscadeau zeg! Ik hoop dat ik je voorbeeld ga volgen! Helaas was mijn temp vanochten 2 tiende lager maar dat had jij ook he Neeltje hihi Ik heb een tampontest gedaan en die was helemaal schoon vanochtend. Nog geen duiveltjes vandaag dus! Vandaag is mijn NOD! M'n baarmoeder is keurig hard en gesloten dus dat is ook een goed teken. Ow wat spannend ik ben er gewoon misselijk van...oh nee dat ben ik al een week whaa Hoe is het verder met de andere meiden die nog in de race zitten? Jullie houden het ook wel spannend hoor! Ooievaar is je buikpijn alweer gezakt? Happydeesje sterkte met je hond, echt niet leuk!
@Harley, hier ben ik meid!!! en jij test morgen ook gewoon positief!!! dat moet gewoon!!! nou dames belooft is belooft, waar had/heb ik last van: * erg gemene vinnige steken in mijn buik niet speciaal rechts of links * met vlagen wat misselijk maar niet noemenswaardig * droge wat branderige ogen sinds 4 dagen * gevoelig tandvlees * erg veel last van teveel lucht wat er boven en onder uitkomt * maar 1 dag witvloed en daarna Sticky/plakkerige afscheiding *opgezette buik, mijn broeken zitten allemaal al een paar dagen wat te strak lijkt wel. ik hoop dat jullie er wat aan hebben en succes allemaal!! ik hoop zo dat jullie me allemaal erg snel zullen volgen!!! ik ga zo de rest pas lezen 't is weer een hele berg!!