dankje Mirretje, ik kan je nu vertellen dat ie bij mij pas gisteren omhoog is gegaan en nog steeds dicht zit, en ik ben dus zwanger!!! maar dat hoeft niet altijd hoor!!
en er is weer een zwanger bij!!!! ik steek jullie wel even allemaal aan met mijn zwangerschapshormonen!!!!
Steek maar aan hoor Neeltje hahaha. Ik ben onwijs blij voor je! Leuk om te zien dat we een hoop kwaaltjes gemeen hebben (zelfs de temp dip haha) Ik zei dat ik zondag pas zou testen, maar als mijn temp morgen goed is denk ik niet dat ik kan wachten haha! Ga nu lekker werken en vanavond ga ik naar een concert dus ik denk niet dat ik nog tijd heb om vanavond te komen kijken, maar iedereen veel succes en een fijne dag! Hopelijk is er morgen goed nieuws te lezen! Tot snel!
Neeltje, SUPER!!!!!!! Gefeliciteerd! Ivonne, ook jij gefeliciteerd! Harley, ik ben benieuwd wat er uit je test gaat komen! Mijn duimen draaien op volle toeren. Hier nog geen duiveltjes te bekennen. Gisteren en vandaag trouwens ook geen bijzonderheden meer in mijn lijf. Alleen die rottige pijnlijke tepels. Maar ja, dat had ik vorige keer inderdaad ook. Werkse of een fijne dag allemaal! Gr. Lieverd
O ja, Lucia, dat van die tepels had ik vorige maand inderdaad ook. Is dus eigenlijk ook geen pijl op te trekken dan!
balen meid ...veel suc6 in je volgende ronde @ Neeltje (heb mun felicitaties bij zwanger gezet ) ..had/heb je veel symptomen meid ..of voel je je wel relaxed? greetz asjuh
goede morgen allemaal @ voor de gene die positief getest hebben van harte! @ voor de gene die nog aan het wachten zijn heel veel suc6 en hoop dat het snel een positieve test zal zijn. hier is nog steeds niks te zien dus mag me nu officieel overtijd noemen ga vanmiddag even een test kopen als hubbie thuis is en wil dan zaterdag of zondag testen.... ben vanaf vandaag lekker 4 daagjes vrij dus kan lekker relaxen heerlijk hoor... en dinsdag hoef ik ook pas weer 17 uur te beginnen dus eigenlijk heb ik dan 5,5 dag vrij. 8) groetjes renate
@Asjuh, dit is mijn lijstje whahaha ik hoop dat je er wat aan hebt! * erg gemene vinnige steken in mijn buik niet speciaal rechts of links * met vlagen wat misselijk maar niet noemenswaardig * droge wat branderige ogen sinds 4 dagen * gevoelig tandvlees * erg veel last van teveel lucht wat er boven en onder uitkomt * maar 1 dag witvloed en daarna Sticky/plakkerige afscheiding *opgezette buik, mijn broeken zitten allemaal al een paar dagen wat te strak lijkt wel. * gisteren zat m'n baarmoedermond erg laag en was ie dicht nu zit ie erg hoog en nog dicht *en lage rugpijn sinds mijn ei!! _________________
neeltje!!!!!!!!!!! meid, wat een fantastisch verjaardagskado!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd!!!!!! geniet van je zwangerschap! liefs elfje
Neel, helemaal geweldig voor je!! Ik heb je gefeliciteerd in je topic! Voor de rest blijf ik doorduimen...werkt geloof ik wel, he Neel