hallo meiden, Neeltje hartelijk gefeliciteerd en strooi wat hormoontjes rond. misschien help het een beetje. Ik heb zelf ook nog een klein vraagje. Afgelopen maand begon op 27 maart met bruine afscheiding, moet ik dat nou als het begin van mijn nod in maart zien of twee dagen later toen het echt doorzette. Weet iemand het antwoord hier op. groetjes veel liefs en alvast bedankt las ps die banner klopt niet meer ben nog aan het proberen hem weg te krijgen
Ik heb ook heel veel witte rotzooi! Had eigenlijk een paar dagen al helemaal niks meer? En nu dit weer???
ik heb dus heel erg last van branderige ogen (sinds 2 dgn) af en toe denk ik misselijk te worden, maar net als jij niet noemenswaardig, tandvlees niet op gelet, boer vaak, hoor constant ja geef die boer een kruk, afschijding is dik wit en plakkerig??? en die opgezette buik pff die heb ik al zolang hahahaha ach ik wacht gewoon ff af in mijn gedachte ga ik al door naar de volgende ronde, dus het kan alleen nog maar meevallen hahaha, jij in ieder geval van harte gefeliciteerd (net als alle andere die posi getest hebben) ...
Ooievaar dat heb ik ook 2 dagen gehad,spierwitte beetje dikkege afscheiding dat er af en toe gewoon uitfloept Nu heb ik eigenlijk weinig tot geen kwaaltjes Neeltje hoe voel je je meid
Laten we hopen dat het erbij hoort. Maar bij mij is het zo gek. Na een paar keer naar de toilet zijn geweest heb ik de ene keer witte dikke prut (noem het maar zo ) en de andere keer is het weer heel erg slijmerig Maar wel veel en veel slierten. Misschien komt mijn ongi wel eerder Mijn temperatuur is wel gestegen en dat is een goed teken..
Nou meiden, kom even kijken hoe het hier is! Zie dat jullie allemaal al gek worden!!! Maarrehh... hou de hoop erin he? Ik wil julli eniet zien in de NOD mei!!! Laat ik het niet merken!
klinkt goed meid!!! ik dacht ook alleen maar dat het niets zou worden deze ronde maar je ziet het resultaat!! ik hoop dat het bij jou hetzelfde betekent!!!! @Ooievaar, de vorige ronde (toen ik ongi werd) hed ik na mijn ei steeds alleen maar witvloed, en niet zo'n klein beetje ook!!! nu deze ronde leek het steeds te wisselen tussen sticky en creamy(meer slierterig) zeg maar, maar de laatste 2 dagen alleen maar sticky, echt die witte prut, plakkerig. je temp is weer gestegen meid!! en nu hoog houden!! succes!!
@Ooievaar, de vorige ronde (toen ik ongi werd) hed ik na mijn ei steeds alleen maar witvloed, en niet zo'n klein beetje ook!!! nu deze ronde leek het steeds te wisselen tussen sticky en creamy(meer slierterig) zeg maar, maar de laatste 2 dagen alleen maar sticky, echt die witte prut, plakkerig. je temp is weer gestegen meid!! en nu hoog houden!! succes!! Dus het zou een goed teken zijn???
ik hoop het voor je Ooievaar, iedereen is natuurlijk anders maar ik vind het deze ronde een groot verschil met de vorige!! toen bleef het constant en nu niet!
Ik hoop het ook zo... Zou wel leuk zijn als we een beetje gelijk zijn. Ga vanavond nog maar eens klussen.
klussen kan nooit kwaad natuurlijk!! hihihi deze ronde hebben het minst geklust ooit en raak, dat is toch eigenlijk ook niet te begrijpen!! nog 7 enorm lange dagen Ooievaar en dan weet je het!!