Gaaf is dat he als je bijna niet geklust hebt en er eigenlijk even niet zo mee bezig bent geweest. Zo zie je maar weer. Ja 7 lange dagen..pffff... Maar hopelijk heb ik een spetterende koninginnedag.. Of een hele treurige. Heb nu wel heeeel licht menstruatie krampies..
Hoi Hoi ! ... Alles goed met ieders?? Ik las net wat over afscheiding ... al wachtende op de NOD.. Tot aan gisteren was ik kurkdroog, geen enkele vorm van afscheiding.. Voorheen had ik hier wel last van .. vanaf de Eisprong tot NOD. Vandaag (n paar dagen voor NOD) heb ik een klein beetje dikachtig witachtig verlies.. niet met bakken.. maar steeds een klein veegje .. Smaaakuuluk! hihi Dat gekke gevoel met plassen en de soort "druk"is weg, geen last meer van... ook sinds vandaag! Voel me verder eigenlijk prima naja .. op mijn huilbui uitbarsting om niets vanmorgen, ben nieteens zo'n jankert hahah Zullen het dan toch de duivels zijn?? X Anka
Tis hier inderdaad spannend voor iedereen zeg,ik hoop echt dat er tenminste 1 van ons bijzit die niet naar mei hoeft,het liefst natuurlijk allemaal,begrijp me niet verkeerd maar ik denk dat ik gewoon doorga naar mei hoor! Heb geen noemenswaardige symptomen op 2 dagen witverlies na en ik kan al een volle week heel slecht naar de wc maar ja dat zegt denk ik niet veel! Maar meiden die nog wachten ik duim heel hard voor jullie hoor
Jij gaat niet door naar mei meid !!! Ik schop je d'r zo weer uit ! en dan krijg je nog een paar blauwe plekken bij vd plof en dat is echt nt aan te raden hoor !
thanks Stientje,nou pfffff tja wat moet ik nou,sjeeeeetje wou dat ik de klok ff een weekje verder kon draaien,thankssss meid
Ik doe zoals bij Ooievaar ... hocus pocus en de wijzers vd klok draaien over hun toeren !!! Poef en ineens is het 28 april ... gek hé ???? En rara daar komen de laatste eind aprillers toch wel nt met een positest ?? Ongelooflijk toch !!!
Zullen we ff proberen Natas,jij draait daar bij jouw en ik draai hier..... Misschien komen we een heeeel eind
Je draait gewoon effe door aan allebei je () () en dan doet dat zo'n zeer dat je er direct witte bolletjes v krijgt haahhaahaha !
sluit ik me ook bij aan ...(asjuh haat wachten) ,..ik verwacht ook wel dat ik gewoon naar de mei topic mag gaan strakkies ..heel raar maar het is heel erg droog binnen in herkend iemand dit ? ...en verder alle symptoompjes die ik ook heb als ik ongi moet worden duim voor iedereen ... greetz asjuh
Nou Asjuh jou schop ik ook uit het mei-topic uit hoor... waag je nt binnen te dringen want je krijgt ook een knal onder je TUUUUTTTT !!!