Ga maar lekker Natas... Ik ga ook. Spreek je vast morgen weer. Kijken of we dan nog steekjes links en rechts hebben Slaap lekker allemaal voor straks en nog een fijne avond!!
Ooh wat ben ik blij vandaag weer eens een goed bericht te lezen. Een zwangere Neeltje in ons midden, nogmaals gefeliciteerd! Dat geeft de burger moed. Ik moet nog 1 dagje wachten, vanochtend dacht ik echt ongesteld te worden, ontzettende krampen in mn buik. Maar ik kan niet goed voelen of dat nou mn baarmoeder is of dat het mn darmen zijn. Ik hoop maar het laatste. Hopelijk komen er meer succesjes zo aan het einde van de maand!
Wat een doos ben ik, ik kon het weer niet laten, hoor en gistermiddag heb ik Wéér, veel te vroeg gestest. Ik verontschuldig mijn dwangmatige test gedrag met, het feit dat ik altijd 25 dagencyclus had voor mijn mirena-spiraal, als ik dat deze maand ook had, zou ik kunnen testen. Maar ik heb dus weer net als de drie voorgaande ronden alle symptomen, dus je kunt het mij eigenlijk niet kwalijk nemen. Volgens traditie test ik op mijn NOD weer, ´s ochtends heeeel vroeg, om dan een paar uur later mijn ongie te krijgen(zal je zien!) nog maar een paar daagies geduld.
Haha, lekker doen wat je niet laten kan! Misschien alleen een beetje zonde van je geld? Ik heb besloten te wachten met testen tot dinsdag (maar dat is mijn mening van vandaag )
nou dames, ik ga door naar de mei, ben van morgen pijnlijk ongi geworden :S was wel ff balen maar volgende ronde weer nieuwe kansen
Hoi hoi!! Jullie hebben weer lekker veel geschreven vanavond. Happydeesje, wat jammer dat je ongi bent geworden. We zouden nog wel samen testen de 26e. Vooralsnog ben ik niet ongesteld. Stel dat ik dat weer wordt op dag 39, net als vorige keer!! Dan kan ik niet eens mee naar mei, maar zit ik gelijk in juni.......
Happydeesje, wat balen!!! Maar wel gezellig dat je naar mei komt! Vergeet je je schepnetje niet mee te nemen? We hebben de zwaarden al ingeruild voor schepnetjes....
hihihi komt mooi uit mn vriend gaar morgen nieuwe vis spullen kopen vraag ik gelijk of hij een visnetje mee wil nemen voor me :d
@Deesje, balen meid! hopelijk meer geluk ik de volgende ronde! @Palmie,Natasja, Ooievaar, Asjuh, Wanabemom en Lieverd kom op meiden!! ik blaas met stien mee hoor FFFF! FFFF! en zal ook nog wat hcg uitstralen naar jullie!! jullie mogen niet door naar mei hoor!!! @Porchie, hopelijk heb jij ook snel een positieve test meid!! ik zou nu wel echt wachten tot je NOD hoor!! nou hoop ik dat ik niemand vergeten ben maar voor die meiden duim ik ook heel hard door hoor!!!
ik kom morgen weer lezen en kletsen meiden, ga nu douchen en dan gaan we een naar de dierentuin!!!! tot morgen meiden!!!
@ happydeesje balen meid .. @stien ...uhm ik ben toch vergeten die thermostaat van het bed hoger te zetten ..temp was 0,2 gr lagen vanmorgen bij mij wijst alles derop dat die er snel zullen zijn greetz en een fijne dag allemaal meiden ...voor diegene die gaan testen toi toi toi en voor die gene die nog wachten suc6 asjuh
heb vanmorgen een test gedaan en helaas was deze negatief.... hoop nu dat ik of over 3 dagen misschien een positieve test heb of snel weer ongesteld word want je zal net zien dat nu na 4 korte cyclussen ik in ene een hele lange zal krijgen groetjes renate