hallo allemaal... morgen is mijn NOD maar ik heb nu ook zo'n gevoel wat ik ook altijd heb als ik het word alleen dan nog niet zo erg....dus ik vrees dat ik wel ongesteld word...ook al hoop ik van niet!!!
Hoi meiden! Hoe is het hier, nog een beetje uit te houden die laatste dagen van april? Happydeesje balen voor je zeg van die Hopelijk is mei beter voor je! Asjuh ik hoop dat je je vergist en dat het gewoon een dipje was en je temp morgen weer omhoog is! Iedereen die nog aan het wachten is... heel veel succes en jaag die ver weg zodat ze de weg niet meer terug kunnen vinden!! Vanochtend was mijn temp weer 1 tiende omhoog en mijn baarmoederhals is hoog en erg dicht! Desondanks heb ik vanochtend negatief getest. Maar dat geeft niet het is pas 1 dag na m'n NOD. Er zijn in elk geval nog geen tekenen dat de duivels eraan komen!! Tampontest vanochtend was ook clean op wat witte prut na. Dat zie ik als een goed teken zeker omdat al mijn symptomen hardnekkig aanhouden en dit lijkt in de verste verte niet op ongi klachten (die heb ik nl niet) Het zijn spannende dagen! Ik ga heel eigenwijs morgen weer testen, maar dar kan ik wetenschappelijk onderbouwen! Ik wil wten of mijn pendel gelijk had, die zei dat ik zondag positief zou testen en ja dat MOET ik natuurlijk effe controleren he!! Ik ga nu werken dus ik zie jullie vanavond weer! Bye!
Kom op meiden, don't give up! Ik duim me rot voor jullie en zoals ik al eerder zei, ik wil jullie niet zien in NOD mei hoor!!!!!!!!
ik snap het even niet...ik heb een cycles van 28 dagen moet ik dan vandaag ongi worden of morgen?? als ik naar mijn banner kijk is dit mijn 28ste dag namelijk....
Heb nu weer dat zeurderige gevoel in mijn buik en een hele vermoeide rug,vorige keer kwamen ze na 22 dagen dus als ik een beetje pech heb komen ze morgen, zo niet dan ben ik pas weer een beetje blij
oke dank je...nou denk wel dat ik het word..had net van die krampen enzo en van me rug en maar nu is het weer weg...dus ik weet het niet...word vast wel ongesteld
Goedemorgen Dames! A.s Di is me NOD.. hoop ik dan he, maar voelt alsof ze gewoon gaan komen. Heb sinds gisterenavond een irritante zeurderige pijn in mijn buik.. in het midden onder mijn navel, nog niet eerder gehad maar mijn lijf verzint tegenwoordig allerlei boobytrapes om me in de maling te nemen! Ben ook al weer misselijk.. niet zo dat ik moet spugen maar dat je zoveel speeksel in je mond krijgt, lijkt wel een kraan hahah Ben verder gewoon brak maar ja dat ben ik wel vaker! heeft iemand van jullie dat wel eens dat waterkraantje in je mond als je ongesteld moet worden? Iedereen succes vandaag met het verjagen, verbannen en vervloeken van de duivels, indien nodig heb ik wierrook dat duivels verjaagt hihi X Anka
Palmie, durf nt ongesteld worden hoor !!! Ik ga alvast weer heel hard blazen !! Pffff FFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFF Jij gaat nt naar mei !! Hoor je me ? Of wil je ook een trap onder je TUUUUUUUT ?
PFFFF FFFFFFFF FFFFFFFFF PFFFFFFFFF ik blaas hard mee, want ook ik wil je niet zien in MEI!!!!!!!!!!!!!!!!
dankjewel allemaal!! jullie ook nog allemaal succes!! ik duim voor jullie!! en voor sommige succes in de volgende ronde!!
AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaauwwww Ooievaar !! Die deed zeer !! STraks kan ik vanaaf nt meer klussen bont en blauw en wat geef ik dan als uitleg ??? Ooievaar gaf me een trap onder me TUUUTTT !! 8)