Hoi meiden, het blijft wel spannend hier hoor! Het blijft leuk dat iedereen zo met elkaar meeleeft! Dorito wat balen voor je dat het zo moeizaam verloopt, ik hoop dat het tij snel keert en je toch snel een kleine mag verwachten! Lieverd ik zou het knap vinden als je zo lang kan wachten met testen, ik heb die discipline niet hihi ik test alles wat los en vast zit hahaha! Morgen ga ik gewoon weer een testje wagen, ben benieuwd! Nog geen teken van duivels hier hoor! Tampontest was schoon (op wat wit spul na) en m'n zwangerschapssymptomen liegen er niet om. Zou wel erg gaaf zijn als het raak was! Hopelijk is er nog heel veel goed nieuws op komst voor ons allemaal! Ik weet trouwens niet meer wie dat vroeg, maar volgens mij zitten er geen streepjes voorgedrukt op de testen.
Hopelijk ga je het niet doen... straks heb je niks meer aan hem Ik ga lekker voor de buis zitten met mijn mannetje en een kruik. Heb het onwijs koud en ik denk nog steeds dat de eraan komen.. Fijne avond en tot morgen!!
Nee hoor haahaha ik bedoelde dat ik fijn ging lol trappen !!! Jij ook een fijne avond meid en hoop dat je voorgevoelens geen waarheid worden ! Zal nog ff blazen FFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF !!!
Harley ik heb wel een goed voorgevoel bij jouw,volgens mij jijzelf ook,zet hem op meid Ooievaar niet ongie worden hoor,ik blaas wel ff met Stientje mee FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Nou als dat niet helpt,blaas stiekum natuurlijk ook een beetje voor mezelf
hallo meiden Wat is wachten toch kl... Wie heeft dat eigenlijk uitgevonden. heel veel succes moes dit even kwijt groetjes las
hallo meiden, Sorry het is me eindelijk gelukt om die banner goed te krijgen. Hoe blond moet je zijn! groetjes las
Ben diegene die het wachten heeft uitgevonden nog steeds aan het zoeken maar zonder resultaat :x Maar reken erop,als ik diegene in mijn vingertjes krijg GRRRRRR dat belooft niet veel goeds,geloof mij maar
is goed !! Zo hard dat we 'm nooit of te nimmer meer terugzien !! En ineens was daar een kanjer ve gat id maan !!
nou wat mij betrefd liever een gat in de maan dan dat elke maand. Dus ik help wel mee groetjes en veel liefs las
Las, ik zit hier niet meer elke dag, omdat ik helaas naar NOD mei ben verhuisd, maar ik zie dat je 1 dag overtijd bent. Heb je al getest???
nee weet niet goed wanneer Vorig maand was ik 5 dagen te vroeg dus. Ben 27 maart met bruine afscheiding begonnen en heb dat als begin van mijn nod aangehouden. Maar nou word er gezegt dat je nod pas begint wanneer je rood bloed verliest dus mag pas morgen. Dus vandaar. Heb wel veel last van witte afscheiding maar wil mezelf niet gek maken. groetjes en veel liefs las
Ze hebben echt geen voorgedrukte streepjes!!! je bent gewoon zwanger meid!!! over 2 dagen nog een keer testen dan is ie vast duidelijker!! gefeliciteerd meid!!!
@Palmie, nog 5 dagen meid!! spannend, hoe voel je je??? @Ooievaar, ik blijg ook hard voor je duimen!! en blazen pfffFFFFFFFFF!!! kom op meid!! @Stientje, gezellige lieverd ben je meid!! hoe gaat ie met jou? aan iedereen die nog in de wacht zit en aan alle andere die gaan testen heel veel succes!!
Hey Neeltje,hoe is het op je roze wolkje : Ik kan er niets over zeggen,heb in ieder geval geen symptomen dus het zal wel niet denk ik......
hey Palmie, is het gewoon geweldig op mijn roze wolkje!! en er is nog plaats genoeg over voor jullie hoor!!! niet de moed opgeven he!! ik heb me ook tot m'n NOD voorgehouden dat het niet zo was!! ik zal nog even wat hcg deze kant op sturen!!!