Lieverd, mijn eerste test was ook met een dun streepje en kijk maar naar mijn banner! Stientje, klinkt als een heerlijk diner succes meiden!
lieverd, hoe is het met de krampen. hopelijk is het al weer over en geen ongi te bekennen. ooievaar: heb je op een andere tijd getemperatuurd? als je het veel vroeger hebt opgenomen kan het ook zijn dat hij gezakt is. zo ver voor je NOD al zakken is namelijk wel raar. nou voor iedereen zo'n super diner gewenst voor vanavond. wij hadden een heerlijke douche vanochtend. was ook wel leuk!
De krampen zijn weer weg. Ik weet het niet hoor! Misschien ga ik morgenochtend weer een testje wagen. Zo'n douche is altijd lekker. Alleen jammer dat het er dan vaak gelijk weer uitloop. Haha!
Lieverd fijn dat de krmapen weer opgerot zijn! Ik hoop voor je dat ze wegblijven! Dorito en Stientje klus ze! Go get 'em!!! Ooievaar ik had ook een dipje in mijn temp ik denk (hoop!) dat ik toen een innesteling had. Het schijnt dat je temp dan ook omlaag kan gaan dus wie weet??!! Iedereen veel succes!!
even een update van mezelf. de duivels zijn denk ik gearriveerd, al zetten ze nog niet echt door, maar ik ga er maar vanuit dat het deze ronde afgelopen is voor mij. ga ook maar een visnetje kopen denk ik... Natuurlijk duim ik voor iedereen verder!
Oh Kaily wat balen voor je!! Ik had zo gehoopt dat he raak zou zijn voor je! Misschien heb je met je netje meer geluk dan met je zwaard en misschien kan Neeltje je wel wat HCG instralen! Veel succes meid!
Ik ben nog steeds niet ongesteld!!! Ik denk dat ik volgende week maar ff een bezoekje ga brengen aan de huisarts . Groetjes Senna