Yep ik ga jullie voordoen hoe het moet,dus wel goed opletten he dames!!! Jullie moeten niet in het mei topic terechtkomen(en ikke ook niet )
tatatataaaaaaaaaaa!! Away we go! Hope voorop met haar dikke buik, dan volgt de rest! Zou toch wat zijn he, als we vanaf nu allemaal op volgorde zwanger worden! Dan moeten we zeker wat afspreken hih!
Dat gaan we dan ook zekers doen want dan is het wonder geschiet En nu ga ik douchen en nog ff mijn zwaard smeden voor de zekerheid Kom zo nog wel ff terug,kijken wat voor dolle boel jullie ervan hebben gemaakt hihihihi......
Ik ga de dolle boel voortzetten in bed Mijn man en ik hebben ons vanavond voorgenomen om vroeg naar bed te gaan. Strak plan, toch??? Ik zal mijn zwaard maar weg leggen, anders schrik ik hem nog af.hahahaha
Dat wordt een real parade !!! Die duivels durven gewoon nt tegen ons op !!! Zwaarden veel te puntig !! Als dit allemaal waar wordt, mt we gaan meeten... eerst dikke buiken meet en dan babymeet !!
Oeps, ik heb me volgens mij verrekend.... ik heb mijn NOD 19 april. Je NOD is toch de eerste dag na de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden? Of niet?
Veel plezier Hope ! De mijne zit z'n zwaard te smeden op de voetbal... denk dat ik binnenkort die bal es platsteek (voetbal dan hé) ahhahahaa anders kan ik dat musketierlopen met dikke buik wel vergeten !!
NOD is de dag dt je kan testen ja.. dus 1 dag na de dag warop je ongesteld mt worden... Wordt het dan geen dubbel feest Marretje ?
Snorry.... Even voor de zekerheid, ben zo'n kluns in tellen.. 25-2 was de eerste dag van mijn ongesteldheid, nu ben ik 23-3, vandaag dus, weer ongesteld geworden. Dan is mijn cyclus er eentje van 27 dagen geweest? Haha, gelukkig heb ik meer verstand van.... ja, wat eigenlijk...?
Succes dan maar, ik ga nu uitloggen en me aan mijn mannetje "overgeven", niet letterlijk natuurlijk. Het spugen laat ik aan hem over, hahahaha