Hoi Hoi Dames .. dat tempratuur meten he.. ben ik nog nooit echt mee bezig geweest, wel wat gelezen van een aantal dames hier maar niet echt zelf actief er mee gweest... Nu heb ik de laatste dagen btje warm gevoel en iedere avond getempt.. al een aantal dagen standaart 37,1 vanaaf ook weer... Kan dit wat inhouden?? Normaal zit ik rond de 36,2 als ik me gewoon doorgaands af en toe temp. Mischien wel een heeele domme vraag hihi .. nu ik m zelf zo lees maar ja er zitten experts bij hier en je weet nooit wat die expertise mij kan vertellen.. dus ik waag me domme vraag er maar op haha X Anka
Je weet wat we altijd zeggen he, domme vragen bestaan niet!!! Even een antwoord op je vraag: als je temperatuurt, moet je dit altijd 's ochtends doen, na minstens 4 uur slaap. Uitzondering is als je bijvoorbeeld nachtdiensten draait, maar in ieder geval moet je minstens uur geslapen hebben. Zodra je wakker bent tempen, altijd op dezelfde tijd. Ik heb gemerkt dat als ik gelijk temp als ik wakker word, nog in bed lig dus, dat mijn temp minstens 0,6 graden lager is als wanneer ik eerst naar beneden loop. Verder doe ik dan niets, alleen naar beneden lopen. Dus het is allemaal vrij gevoelig. Dus sorry, kan niets over je avondtemperatuur zeggen....
Hoi Marretje... Ja zoiets dacht ik dus al te hebben gelezen maar ja .. ik dacht toch dumpen die vraag hahah .. Mischien dat ik de volgende cyclus er toch maar eens mmeer in ga verdiepen, buiten dat je het kan helpen inzicht in je cyclus te krijgen .. vind ik het ook erg boeiend... Nou k moet gewoon maar even n harde tante zijn..niet ieder wissewasje gaan analyseren en die NOD tegemoet gaan komen! Zo .. dat typte ik makkelijker dan ik dacht hahah .. nu nog doen haha Slaap lekker allemaal X Anka
Goedemorgen allemaal, Post nooit zo vroeg omdat ik zo moet werken maar volgens mij komen ze eraan,houd mijn temp niet bij maar was toch ff nieuwsgierig en die was 36.6 dus volgens mij veels te laag en de ongiepijn is er ook weer met veel witte vloed,volgens mij hoef ik niet meer lang te wachten Kom vanavond nog ff langs,ga nu werken,bleeeh helemaal geen zin :x Fijne dag allemaal
Palmie kom vr mijn werk ook nog even blazen !! FFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF en hopen dat ik nu zo hard geblazen heb dat die temp van jou ook de lucht in schiet !!!
ik ga ook weer mee blazen hoor!! en 36.6 is helemaal niet veel te laag hoor!! had ik ook op mijn NOD en heb positief getest met maar 0,2 graden hoger!!
Hoi Lieverd! Wat balen voor je zeg! Hoe voel je je? Ik heb vanochtend tegen beter weten ook weer getest (muts!) omdat mijn temp weer een tiende omhoog was. Hij is negatief maar ik zag wel voor het eerst een soort schaduw waar de 2e testlijn moet komen. Je moet hem dan wel goed in het licht houden, maar ik zag het wel. Het was absoluut geen streep, maar ook niet helemaal niks! Ga morgen gewoon weer testen, heb er nog 5 dus nog voldoende voorraad! Palmie ik hoop dat die rotzakken gewoon wegblijven hoor! Ik blaas ook nog even mee voor de zekerheid! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Hoppa weg duivels!
Hoi Harley, Jammer Harley, ik had nog wel zo'n goed geveol bij jou. Die schaduw zag ik eergisteren ook bij mijn test. Vandaag was die schaduw weer verdwenen. Ik voel me verder vrij normaal. Af en toe wat krampen in de onderbuik, maar verder niets. De gevoeligheid van mijn tepels wordt al ietsje minder. Ik heb in ieder geval niet het idee dat ik zwanger ben. Maar ja, zolang de duivels wegblijven..... Gr. Lieverd
Precies hoop doet leven! Ik maak me nog niet teveel zorgen over die test hoor, ik voel me zwanger en ben pas 3 dagen over tijd. Normaal ben ik zo regelmatig als maar kan dus ik heb nog goede hoop. Mijn 1e zwangerschap testte ik ook pas na 5 dagen positief.
Balen Lieverd... Misschien heeft het tijd nodig voordat jou HCG hoger is.. Ik duim en blaas gewoon verder hoor..... pfffffffffffffffffffffffffff Mijn temp was vanmorgen 37 precies Eergisteren 37,2 Gisteren 37,1 Langzaam aan zak ik dus Vanmorgen toen ik ging tempen dacht ik echt dat mijn temp 36,5 ofzo zou zijn. Had het gevoel dat mijn ongi er al was. Heb echt behoorlijk last van ongi krampen. Gatsie...En mijn (.)(.) zijn ook gevoeliger... Ik ben echt bang dat ze eerder komen
uhm ...ik weet niet zo goed hoe dat ik het moet zeggen want mijn handen trillen als een gek en mijn hart bonkt uit mijn lijf vanmorgen een testje gewaagt had midstream(ofzo kant en klaar ) daar verschijnt binnen 5 min een 2e lichte streep ... ik vertrouw het niet dus ik in de auto naar de apotheek en een huismerk gekocht waar je met een stick urine op het rondje moet duwen (snappen jullie het nog ?) ...weer een 2e lichte streep (deze iets duidelijker)...ik wordt eigenlijk helemaal onzeker want de CB dig geeft aan niet zwanger ik ga zo de gyn. bellen of ik een bloedtest kan doen ...wat denken jullie ?? asjuh
Sjonge Asjuh, Wat een onzekerheid zeg! De test van de apotheek met het rondje heb ik bij mijn 2e zwangerschap ook gebruikt. Twee streepjes waarvan eentje ook lichter maar was wel zwanger Je kunt toch ook bij de ha om een bloedtest vragen? Spannend hoor, ik duim heel hard voor je, ben heeeel benieuwd! Liefs Nies
asjuh kan me voorstellen dat alles trilt en bonkt volgens mij zwanger, streepje is een steepje toch? mag ik je al voorzichtig feliciteren?? laat snel iets horen.. spannend....
kan vanmiddag bij de HA terecht ..maar niet voor bloedtest dan gaan ze nog een test doen en nav die test gaan ze verder kijken of niet hahahah ach ik ga nergens vanuit en ben nog niet blij ...vind alleen die onzekerheid f*ck greetz asjuh
Sjow , spannend Asjuh Maar ja ,ik denk toch wel dat je dan zwanger bent hoor Je hebt bij 2 verschillende tests een 2e lichte streep gezien . Dusssssssssss Gefeliciteerd meis Groetjes Joyce