Spannend weer hier! Zit echt helemaal mee te leven hier achter dit plastice ding hahah @ Patrica ... hebben we dezelfde NOD dag! Spannennneddd Zelf eiegnlijk nergens geen last van... Heb dat temp nou ook smorgens en smiddags gedaan.. hebeigenlijk constant 37, 1 maakt niet uit welk tijdstip.. mischien geen teken maar vind het wel opmerkelijk.. Nou eens even boodschapjes gaan doen hoor! Tot later ... kom ik weer eens even de spanning opmeten ! X Anka
mijn huisarts zegt de streepjes worden waarschijnlijk niet dikker dan ze nu zijn ...dus het enige wat je kan doen is afwachten tot je een echo kan doen met 6 weken #@$#% had niet zo`n goede zin denk ik ...luisterde maar half en ik stond weer met onzekerheid op straat dus wacht ik maar af..en test ik over een paar dagen nog maar een keer greetz asjuh
Nou zeg, das echt shit, nu weet je nog niks. Meid wat een onzekerheid! Heb je nog testen in de kast liggen?Ze moeten dan toch met de dag duidelijker worden, lijkt me. Liefs nies
wel vaag hoor, dat ie niet ff bloed wou prikken of even een inwendig onderzoek! Heb je al met cb getest?? Ik vind die test heel duidelijk. (de gewone) Bij mij waren de testen ook niet echt heel duidelijk, alleen die van cb wel!! Succes meid, en ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren!!
mijn mannetje komt een uurtje geleden thuis , en die vond alle testen heel erg duidelijk ...anyway ik denk dat de dream over is ...ik ga net plassen en met afvegen wat roze afscheiding ...ff checke met tampon en dito ...
dan heb je al een paar lichtpositieve testen, en misschien bedoelt de dokter dat de test op dit moment niet duidelijker word maar misschien over een paar dagen wel.. ik had van cb ook een licht positieve test en was toch echt zwanger.. een paar testen van verschillende merken die allemaal lichtpositief zijn, ik feliciteer je toch voorzichtig meid, houd moed, je hebt vast over een paar dagen een dikke plus
Asjuh, veel zwangere vrouwen hebben in het begin wat last van bloedverlies, misschien is dat het well? groetjes
Oei oei, een boel negatieve testen! En een twijfelgeval met een niet meewerkende huisarts... Succes allemaal! Ben nu 2 dagen over tijd en de ongesteldheidsverschijnselen beginnen af te nemen Dacht eerst dat de duivels er echt aankwamen maar weet het nu zo net niet meer Morgen denk ik even een testje halen.
spannend wannabemom, succes met testen! En asjuh, ik denk toch echt dat je zwanger bent hoor, ik had ook licht posi allemaal, alleen bij die van cb was het duidelijker!! Ik ga je toch echt gewoon feliciteren!!
Wat spannend!!! Ik heb nu behoorlijke rugpijn en ik ben zo moe..... Ga zo mijn bedje in.. Kan bijna niet uit mijn ogen kijken
Weltrusten ooievaar. Oogjes dicht en snaveltje toe. Hoop dat je je wat beter voelt als je wakker wordt!
wat is het spannend hier!!!!!!!! Asjuh, ik denk toch echt dat je zwanger bent hoor!!!! Ga je morgen weer testen??? En de rest, wat een toestand, elke keer negatief testen terwijl jullie toch over tijd zijn! FFFFFFF PFFFFFFFFF PFFFFFFFF blaas weer even!!!!!
Whoooooo, ik had net iets geks. Zat even op onze poef tv te kijken en stond wat snel op, krijg ik een ENORME pijnscheut in mn beide liezen. AUW dat deed gemeen pijn. Stond echt even voorovergebogen. Heb zoiets nog nooit eerder gevoeld