ja dat had ik dus ook van de week! met een snelle beweging.. met opstaan van de bank en het bed! echt zo'n aaaaargg moment!
Hee had jij dat ook! Vaag hè! Waar zit jij in je cyclus momenteel? Ik voel mn liezen nog steeds een beetje gloeien...
Ik hoop het ook voor je. Ik ga nu mijn bedje opzoeken. Heb net nog even snel gekeken of er nog wat baantjes waren. Heb er weer iop 2 gereageerd. En nu naar bed. GTST kijken. Lekker verstand op nul... Fijne avond!!
euuuhm..ja. maar geeft niet hoor nu weet ik ook weer hoe het er bij jou voor staat. Succes met wchten tot vrijdag!
Ooievaar klinkt toch wel goed hoor! Ik hoop dat zich geen duiveltjes melden! Wannabemom die steken heb ik dus ook! Gewoon een testje wagen morgen! Samen testen allebei positief, afgesproken?! Asjuh volgens mij ben je gewoon zwanger hoor! Het kan haast niet dat 4 testen het mis hebben hoor! En zoals Natasja al zei zijn er veel vrouwen die last hebben van licht bloedverlies tijdens de zwangerschap. Kop op hoor! En alvast gefeliciteerd! Ik zal voor iedereen nog even hard blazen! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF WOEI PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Hoppa duivels pleite!
@wannabemom.. zit nog wel wat verder van nod dan jij, 7 tot 9 dagen.. maar ik herken het wel! nog steeds dat rare gewrijf van binnen
Ja ik vond het wel goed omschreven hihi! Alleen heb ik er ook steken bij niet alleen gefriemelachtig gedoe ( nee dat is lekker duidelijk haha)
zou dat ?? ik geloof er niet meer zo in ...wel heel erg lief van je het is een beetje druppeltjes nu en ik voel me erg klote ..eerst mannetje blij gemaakt en nu weer afgenomen ...