Yep! Ook daar! Echt een raar gevoel hoor! En die steken zijn gewoon irritant ik hoop maar dat het ergens goed voor is. Ik stref de laatste paar dagen ook van de dorst! Kan gewoon niet ophouden met drinken! Bekend?
ja hoop ook dat het ergens goed voor is!! vind die steken soms ook erg naar heb net nog een groot glas water naar binnen staan werken hahaha tegen beter weten in want dan moet ik straks weer 10 keer mijn bedje uit op te plassen!! nou maar hopen dat jij binnekort posi test hahaha dan heb ik weer hoop!
Ja hoor ik ben een volhoudertje gewoon om de dag testen. Om de dag klussen, ook om de dag testen hihihi!
ow hahahahaha nou heeeeel spannend! ik ga al duimend slapen!! voel je je net als de vorige keer of niet?
Ik voel me enorm zwanger maar een vrouwnlijf blijft een raar iets! Dit zou mijn 4e zwangerschap zijn na 3x mk
pfff spannend ! hopen dat het deze keer gewoon goed gaat! maar als je je hetzelfde voelt... kan bijna niet anders en dan ook nog overtijd!!
hahahah keep it coooool!! ik duik mijn bedje in, ben moeeee!! ik ga al duimend slapen! morgen reken ik op goed nieuwssss!! liefs natas
Hai Asjuh, Ik vind het heel vervelend voor je meis, ik kan heel goed voorstellen hoe je je voelt. Even alle geluk van de wereld en zo'n domper erop. Geef de moed nog niet op, als het doorzet dan is het niet anders, heel erg klote maar dan vol goeie moed naar de volgende ronde. En misschien word je morgen wakker en zijn er geen druppels meer te bekennen, ik hoop het zo voor je! Een hele dikke knuffel van mij! Liefs Nies
Haha dank je wel, had vanmiddag ook al zo'n zenuwpees aanval hihi! Ik doe m'n best morgenochtend! Hoop hoop! Welterusten Natasja!
Ga zo ook lekker slapen, dan is het sneller morgen hihi! Maar eerst nog maar wat drinken en lekker douchen met m'n mannetje! Tot morgen!
dank je wel lieverdjes..ik ga nu lekker op de bank hangen ...en ik blijf ook allemaal voor jullie duimen ....dikke kus asjuh
Meiden, wat is het hier spanned zeg. Harley en Ooiveaar, jullie gaan morgen testen hè? Mijn duimen draaien voor jullie. Ik kom morgenochtend snel kijken of er wat nieuws is. Succes! Voor de rest die wachten; ik duim ook voor jullie. Asjuh, voor jou is het wel heel onzeker nu. Ik duim dat het geen ongi is, maar een gewone bloeding. Sterkte met afwachten! Ik heb wat last van mijn onderrug en krampen in mijn buik. Ook zijn mijn borsten wat pijnlijk. Ik wacht nu maar eens tot volgend weekend met testen. Ik kan natuurlijk niet aan de gang blijven. Gr. Lieverd
Jeetje, echt spannend hier. Ook ik ga me rot duimen voor jullie meiden. Ik hoop snel veel goed nieuws te lezen hier!!