Goeienaaf! Ik ga morgen ook testen. En ik voel me ook erg zenuwachtig. Ik heb steeds van die ongi krampen, al 2 weken ofzo. (niet constant maar best vaak)) En eigenlijk weet ik ook niet zeker wanneer mijn nod is, ik heb weinig echte cycli (stom woord )gehad. Ben gewoon erg bang dat ik niet zwanger ben. En als ik ongi word, ga ik huilen, dat weet ik nu al! Raar eigenlijk, dat ik steeds het idee heb, dat het er nu om spant, deze dagen. Terwijl het in mijn lichaam natuurlijk allang vast ligt of ik bevrucht ben of niet, daar ga ik nu niks meer aan veranderen. Nou ik ga maar es proberen te slapen. Welterusten en succes allemaal die nog gaan testen! Ik schrijf hier morgen de uitslag wel. Liefs Anabella.
@Asjuh, spannend meid!! ik hoop voor je dat het hier bij blijft!! maar toch alvast voorzichtig gefeliciteerd! @Ooievaar, Harley en Anabella, ik ga duimen hoor!!!! ik hoop vanavond toch 3 nieuwe berichten te zien bij 'ik ben zwanger'!!!! succes meiden!! die hele gemene krampen had ik ook vanaf zo'n 10 daegn voor mijn NOD, hopelijk is dat voor jullie ook een goed teken!! ik ga zo weer werken dus kan vanavond pas weer komen kijken, dan hoop ik toch echt goed nieuws te lezen!! liefs, Neeltje
Hihi ik kon NOD april niet vinden, zag nu pas dat het verplaatst is naar een eigen plekje In elk geval baal ik flink want ik heb weer negatief getest. 4 dagen overtijd vandaag. Ik ben wel gewend om pas laat positief te testen (ruim een week na nod) maar toch is het ##### dat ik nu nog in onzekeheid zit. Ik voel me echt zwanger en er zitten voorlopig nog geen duiveltjes aan te komen dus dat is mooi,m aar ik had zo gehoopt op die posi test zodat ik er eindelijk van kon gaan genieten! Nou ja niks aan te doen, over 2 dagen maar weer proberen dan ben ik 6 dagen over tijd. Hoe is het met de andere meiden die gaan testen vandaag?? Al nieuws??
Jammer Harley! Ik ging er haast al vanuit dat jij positief zou gaan testen. Ik heb bij jou ook zo'n voorgevoel dat je zwanger bent. Ik ben benieuwd naar de testuitslagen van de andere meiden. Hier nog geen ongi! Gr. Lieverd
Vergeet te schrijven.. had vanochtend weer gependeld, dat ding blijft dus maar aangeven dat ik zwanger ben en dat het een gezonde zwangerschap is. Ik mag alleen niet vragen wanneer ik positief test (jammer scheelt een hoop centjes en frustraties ) Ik begin dus echt serieus de zenuwen te krijgen hoor! Ga zo werken, hopelijk is het een drukke dag dan is íe snel weer voorbij! Misschien tot vanavond!
Oh zie het nu pas.. bedankt Lieverd ik ging er zelf ook al een beetje van uit, misschien volgende keer beter.. Mooi dat er nog geen ongi is dat betekent dat er nog kansen zijn! Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijgt!
Hier gaat het ook nog goed. Heb wel behoorlijke steekjes in mijn liezen. En mijn ontlasting is nog knudde. Temperatuur is ook goed gebleven. Net als gisteren 37 graden. Alleen de rugpijn dat vind ik wat minder want ik wil vandaag met mijn dochtertje op pad. Wordt mooi weer
Hoi Dames... Nou morgen NOD... vandaag nergens geen last van ... geen kwaaltjes! kwaaltjes van het slechte of goede nieuws haha Ik kan jullie helaas pas 3 mei weer op de hoogte stellen, vertrek vandaag naar het Buitenland. Dmes die nog in onzekerheid zitten heel veel succes! en de andere dames veel vis en vang plezier! Duimen jullie ook n klein beetje voor mij? Tot over een poosje X Anka
Zit te trillen achter mn laptopje!!!!!!! Net de test gedaan en er verscheen een dik blauw kruis!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geloof het zelf bijna niet. Vriendlief zit op het werk en smste net al of ik ging testen vandaag. Ik denk dat ik het pas vertel als ie thuis komt, wil dat toch niet via telefoon doen. Ooh meiden, ik hoop dat jullie straks allemaal snel volgen! (voel me bijna schuldig dat dit pas mn 2e ronde is)
oooo wat leuk zeg!!!! gefeliciteerd meid! straks als ie thuis komt bij zijn koffie een koekje aanbieden met een trommeltje met daarin een paar babyslofjes??? groetjes renate
Heel erg gefeliciteerd, wannabemom! Te Gek! Hoe is het met Asjuh dan?...Trek je het nog een beetje meis?? En Anabella, hoe ging je test?? Nou , het word nu wel heel spannend hoor.
super zeg wannabemom. gefeliciteerd. goed nieuws horen we graag. dan houden wij ook een beetje de moed erin. succes met wachten harley en lieverd. met zo'n pendel zou je toch hopen dat het echt raak is harley. hoe geeft de pendel dat dan aan dat je iets niet mag vragen? beweegt hij dan niet?
Wauw Gefeliciteerd meis. Geniet er maar van.. Enne niet schuldig voelen hoor dat het bij jullie zo snel is gelukt
Wannbemom fantastisch! Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat ik je voorbeeld snel ga volgen. Anka tuurlijk blijven we voor je duimen! Ooievaar klinkt nog steeds goed he!? Spannend! Dorito mijn pendel gaat van links naar rechts bij ja, draait linksom bij nee en gaat van voor naar achter bij kan/wil ik niet beantwoorden. Anabella al getest?? Asjuh hoe gaat het meid? Ben zelf vandaag zo moe als een hond ben zelfs eerder van m'n werk naar huis gegaan omdat ik m'n ogen zowat niet open kan houden!