Harley, er is nog een jackpot te verdelen, dus ik hoop dat je je lot nog niet hebt weggegooid! Zolang de duivels er niet zijn, kan het nog steeds toch? Succes allemaal met wachten!
Nou Harley die vermoeidheid dat heb ik ook heel erg. Ben nu ook bekaf, maar ja kan moeilijk gaan slapen want mijn dochtertje wil niet slapen. Maar ja moe zijn is wel een goed teken zeggen ze... Ik hoop het voor ons..
Wannabemom, gefeliciteerd, geniet er maar van, veel succes bij het vertellen. helaas kreeg ik vanochtend(precies op tijd ) de duivels op visite en mag ik weer opnieuw de routine gaan volgen, ach wie weet volgende ronde weer kans. Jeanette
Jammer Porchie! Ooievaar zou top zijn als we allebei zwanger zijn! Wordt weer gezellig in het zwanger forum! Wannabemom inderdaad nog niets verloren! Ik heb mijn lot zeker no niet weggegooid en reken op die andere jackpot hoor!!
Trouwens dat gevoel van een golfbal in mijn buik te hebben is nu meer een tennisbal geworden. Ik heb er ook last van als ik voorover zit en mijn broeken zitten precies daar en dat is ook erg onprettig aan het worden. Ik zit nu 's avonds vaak lekker met mijn broek open op de bank!
Wannebemom, wat geweldig zeg!! En dat al na de tweede ronde. Heb je nog verschijnselen die je hier even op papier wilt zetten? Hoe reageerde je man? Harley en Ooievaar, voor jullie is het ook nog spannend. Ik duim voor jullie! Hier ook nog geen ongi te bekennen. Misschien ga ik zaterdag maar weer eens een testje wagen. Gr. Lieverd
Oh meiden wat is het hier spannend,weer 3 zwangere dames erbij Neeltje,Wannabemom en Semmy,geweldig meiden,hoop dat sommige van ons jullie nog gaan volgen Harley,nog steeds geen positest,zal toch nu wel niet lang meer duren denk ik Asjuh,sterkte meid,hoop dat je de volgende rondes meer geluk hebt Iedereen die nog aan het wachten is heel erg veel succes TOI TOI TOI
Lieverd hopelijk zaterdag positief! Tuurlijk wil ik een lijstje maken, komt 'ie: - opvliegers (deze begonnen ik eigenlijk vrij snel na eisprong en waren er dan een hele tijd niet en sinds een week heb ik ze weer) - witte stipjes op mijn tepels, niet heel veel - ongigevoel ruim voor mijn NOD, veel eerder dan anders dus - rommelende darmen - sinds een paar dagen heftige steken in mijn liezen als ik te snel opsta - lage rugpijn vanaf mijn NOD tot nu - eerst zere tepels, nu zere borsten - nu de hele tijd beetje zeurderig gevoel in onderbuik Gelukkig ben ik niet moe of misselijk (nog niet in elk geval, haha). Maar ja, alle kwaaltjes zijn voor het goede doel he. Mijn vriend belde mij 's middags om te vragen of ik de test al had gedaan (hoezo nieuwsgierig) toen kon ik het echt niet meer voor me houden, ook al had ik bedacht dat ik het niet per telefoon wilde zeggen. Hij is net als ik superblij en best een beetje overdonderd. Fijne avond allemaal! En ik sta op de uitkijk om te zien of jullie me wel achterna komen .
Hé Wannabemom, Bedankt voor je symptonen. Ik heb hele zere tepels gehad en die gaan nu langzamerhand over in pijnlijke borsten. Ook af en toe wat zeurderig gevoel in onderbuik. Rommelende darmen komen me ook bekend voor. Zo zie je, een aantal symptonen heb ik ook, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets. Gelukkig ben je niet misselijk. Dat scheelt! Leuk dat je vriend zo overdonderd was. Het is natuurlijk ook wel snel gegaan. Haha! Hoe lang ben jij eigenlijk hiervoor aan de pil geweest en had jij gelijk een regelmatige cyclus na het stoppen met de pil? Ik ben niet nieuwsgierig hoor! Hahaha!! Gr. Lieverd
Ik heb even mijn banner aangepast op basis van een cylcus van 39 dagen. Ik ga er maar vanuit dat dat klopt. Mijn vorige cyclus was namelijk 39 dagen en dit was mijn eerste pilloze cyclus. Als ik echt een cyclus van 39 dagen blijf houden, baal ik wel, want dan heb ik veel minder kansen. Nou ja, we zien wel. Gr. Lieverd
wat een geweldig nieuws Wanabemom!!! nu ben je geen wanabe meer!! nu word je echt een mama!!! enne gezellig dat je bij de decembermama's komt!!! ik hoop en duim heel erg hard door dat er nog meer gaan volgen hoor!! Harley en Lieverd, ik hoop zo dat jullie nou onderhand ook een positieve test krijgen!!! succes meiden!! @Palmie, hoe is ie meid!! voel je al iets???? ik vind het zo spannend!!
Ooievaar hoe is het met jou meid!!!!! wat denk je? zou FF gelijk hebben met je late ei?? ik zou 'm volgens FF ook later gehad hebben maar geloof daar nog steeds niet zo in (m'n kaartje staat in m'n album) die hoge temp is in ieder geval een goed teken!! ik blaas nog even door voor je hoor!!!
Lieverd ik hoop dat je gelijk hebt met je cyclus! Dan is er nog steeds kans genoeg toch? Ik ben ongeveer 8 jaar aan de pil geweest, mijn eerste cyclus duurde maar 25 dagen, maar volgens mij voelde ik mijn eisprong wel rond de 14 e dag. En tja de 2e, die gaat nu 9 maand duren als het goed is! Neeltje, maak je alvast even ruimte vrij voor mij op je roze wolkje?
Wannabemom, je bent een geluksvogeltje!! Ik ben helemaal blij voor je. Wanneer ga je het aan anderen vertellen? Gr. Lieverd
Neeltje ik voel niet veel en weet dit keer ook totaal niet wat ik moet verwachten,pfffffffff word er af en toe wel een beetje crazy van hoor
Ai, daar heb ik nog niet over nagedacht hoor! Eerst even alles laten bezinken Ik ga er voor vnvd weer vandoor. Fijne avond iedereen!
snap ik meid, aan de ene kant kl#te dat je niet veel voelt maar aan de andere kant kan dat natuurlijk ook een goed teken zijn!! ik blijf voor je duimen hoor meid!!! op mijn roze wolk is nog plaats genoeg!!!!!! voor iedereen vraag maar aan wanabemom, plek zat he!!