Nou Neetlje, dan zou ik toch graag nog willen plaatsnemen op jouw wolkje! Als er toch plek genoeg is.
je bent van harte welkom hoor Lieverd!!! en alle andere dames natuurlijk ook!! er is zelfs nog plek genoeg voor alle mei NODers!! ik zit nu toch al in een verbouwing dus ik bouw m'n wolk ook gewoon uit hoor!!
Nou, dat zou geweldig zijn! Laten we hopen dat we straks allemaal op jouw wolkje zitten. Wat ben je aan het verbouwen? Voel je je nu trouwens anders nu je weet dat je zwanger bent? Gr. Lieverd
Ik wil ook wel!! zooo ben echt niet te genieten he hahahaha net zomaar heel erg gemeen tegen mijn mannetje gedaan.... nou jaaaa en was net iets op tv, gewoon iemand die aan het zingen was... werd er haast agresief van hahahah pfff erg zeg deze ronde...
Dat is mooi...dan vertrek ik nu vast richting wolk....kijken of ik op tijd aankom... Wannabemom; wat een geweldig nieuws! Ga je even feliciteren als je al een topic hebt Voor de rest duim ik vrolijk verder
we zijn een keuken aan het aanbouwen en meteen maar het hele huis aan het verbouwen. en of ik me anders voel.........eigenlijk alleen maar heel erg misselijk vandaag al 8 x moeten overgeven, mega moe, en m'n tenen zijn de grens met timboektoe al over gestoken (klinkt het herkenbaar Natas?hihihi)
hahahahha ja mijn tenen zijn heeeeeeeeeel ver de grens over! maar heel wisselend hoor, nu voel ik me weer heel vrolijk hahahahah
Neeltje, dat overgeven lijkt me wel minder. Acht keer is ook wel erg veel. Ik zal oppassen en niet op je tenen trappen. Haha! Natasja, wat doe je eigenlijk als moderator? Ik vraag me dat al een tijdje af. Gr. Lieverd
ben nu weer vrolijk hoor, als me tenen aan het groeien slaan dan ben ik niet online, hihihi dan hang ik onderandere boven de pot whahaha
Palmie nog maar 3 daagjes tot je NOD hoe voel je je? Lieverd hopelijk ben je gewoon steeds te vroeg geweest met testen, succes meid! Ooievaar je bent er bijna nog maar een paar daagjes, hopelijk blijven de duiveltjes weg!! Asjuh en Annabella hoe gaat het met jullie??? Hopelijk vanaf nu alleen maar positieve testen!!
Zie net dat ik een pagina'tje niet heb gelezen...Tja ben ook errug moe vandaag en inderdaad is mijn humeur ook om op te schieten! En dan is er nog die tennisbal hahaha
Lieverd, een moderator zorgt ervoor dat alles op het forum goed loopt. berichten sluiten, zorgen dat het een beetje ontopic blijft, mensen berichtjes sturen als er dubbele banners staan, enzzz enzz.. groetjes
He Harley hoe is het met jouw dan,schiet eens op met die positest ghihi Tja ik kan er niks over zeggen,heb niet veel symptomen dus ze zullen wel weer komen ben ik bang,we zullen zien
Heb je het daar druk mee of valt dat wel mee? Hoe word je eigenlijk moderator? Allemaal dingen die ik me al een tijdje afvraag. Gek he?